Yazan : steven_stiffler 6 Şubat 2011 Pazar

Fotoğraf süper diyerek başlayayım. Zira maçı izlemedim, belirtecek çok bir detayım yok. İlk maçta Bolton 4-2 kazanmıştı. Ayrıca Bolton menajeri Owen Coyle'u başarılı ve karizmatik buluyorum. Premier Lig'e yakışan bir menajer. Rafael Van der Vaart'ın 6. dakikada penaltı golüyle maça 1-0 önde başlayan Tottenham maçın geri kalan bölümünde skor üretme sıkıntısı yaşayınca; Bolton Sturridge'in golüyle maça ortak oldu. 1-1 devam eden maçın 78. dakikasında Redknapp Krancjar'ı oyuna aldı. Hırvat 90+'da attığı gol ile kendini hatırlattı. Geçen sezon sakatlanan Modric'in yerine alınmış, çok da verimli bir sezon geçirmişti. Ancak bu sezon pek ortalıklarda görünmüyor. Genelde maç sonlarında oyuna giriyor. Dünkü gol ile; geçen sezonki günlerine geri dönüş sinyali vermiştir diye ümit ediyorum.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -