Yazan : steven_stiffler 3 Şubat 2011 Perşembe

White Hart Lane'deki Blackburn maçından sonra epey sallamıştım Blackburn savunmasına. Çünkü çok kötüydüler. Gol yemek için herşeyi yapmışlardı. Sonucunda 4-2lik Tottenham galibiyeti çıkmıştı. Dün akşamki maç o kadar kolay olmayacaktı. Bana göre Blackburn'da değişen çok birşey de yok. Ancak artık her ligde kritik haftalara yaklaşılıyor. Chelsea'nin galip geldiği hafta Tottenham'ın da kazanması şart olmuştu. Blackburn sıralamada rahat gözüküyor ama birkaç kötü sonuçla alt sıralara gidebilir. Tottenham taraftarlarının pek haz etmediği Crouch, yine kule gibi yükselerek attığı bir golle maçın henüz başında Tottenham'ı öne geçirdi. Golden sonraki süreçte de Blackburn'ün daha iyi oynadığını söylemek yanlış olmaz. Epey tehlikeli pozisyon buldular. Gol atamamaları biraz beceriksizliklerinden, biraz da Tottenham savunmasının şansından kaynaklanıyor bence. Bir de Blackburn'ün sol beki Martin Olsson'ı çok beğeniyorum. Çok iyi bir oyuncu. Bale gibi hem sol bek,hem sol açıkta oynayabiliyor. Tottenhamlılar haftasonu Bolton'ı yenip, Chelsea'nin Liverpool karşısında puan kaybetmesini bekleyecek.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -