Yazan : steven_stiffler 6 Şubat 2011 Pazar

Maçta iyi fotoğraflar çekemediğim için kendi çektiğim bir fotoğrafı eklemedim. Bu maçta bu kadar sıkıntı yaşayacağımızı da tahmin etmiyordum. Fürst'ün ligde değerlendirilmemesi, Liuba'nın sezon başından beri dinlendirilmemesi aklıma takılan detaylar. Oyuncularımız maça ısınırken, yeni formalar dikkatimi çekti. Son 2 maçı izleme fırsatım olmamıştı. Bu formalar daha önce giyildi mi bilmiyorum ama her oyuncumuza çok yakıştığını söyleyebilirim. Dengeli başlayan maç, dengeli bir setle 26-24 ile 1-0 oldu. Setteki bu skor bizi de şaşırttı. Açıkçası rahat bir oyun bekliyordum. Diğer setlerde de çok zorlandık. Özellikle ikinci sette teknik molaya 8-3 geride girmek epey şaşırttı beni. Neyse ki zaman zaman seriler yakalayarak bir kaza yapmadık ve 3-0 lık galibiyeti kazandık. Gerek takım, gerek tribün derbi havasına girememiş gibiydi sanki. Oyuncuların da performansları vasattı. Özellikle Eda'yı ilk kez bu kadar kötü oynarken gördüm. Kasia gerektiği kadar top öldüremedi. Liuba iyi oynadı ancak zaman zaman kritik hatalar yaptı. Yağmur ve sakatlığı geçen Seda'yı daha sık kullanabilirdi Ze Roberto. Ergül'ün de kötü olduğu zamanlarda İpek'e şans verilebilirdi. Songül'ün de çok iyi savunma yaptığını düşünmüyorum. Nati en iyi oyuncumuzdu. Naz yine vasattı. Bir iyi bir kötü pas attı durdu. Galatasaray'ın vasat kadrosunda Vesna Çitakoviç gibi tecrübeli oyuncu, özellikle bu tip maçlarda yer bulmalı bence. Djerisilo Galatasaray'ın tek silahı gibi duruyor. Funda gördüğüm en kötü liberolardan birisi... Karina Ocasio ise takımın en zayıf halkasıydı bugün.

Maç sonunda Nihan'a yapılan doğumgünü pankartı jesti çok güzeldi. Sanırım Grup Lacivert'in hazırladığı bir pankarttı. Ellerine sağlık... 6 günde; 2 kere Basketbolda, 1 kere de voleybolda Galatasaray'ı yenerek geleneği sürdürdük.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -