Yazan : steven_stiffler 21 Mart 2010 Pazar

Dün resmen g*te gelip izleyemediğim bir maç oldu Gaziantepspor maçı.Fenerbahçe'den önemli bir virajın dönüşünü beklediğim maçtı.Pazartesi günü Galatasaraylı bir arkadaşımın kredi kartıyla 2 Telekom bileti aldım.Kocaeli Biletix kapandığı için ve iş dolayısıyla hafta içi teslim alamayacağım için son güne bırakmak zorunda kaldım.Bir arkadaşım ile yola koyuldum sabahtan.Stat gişesine geldiğimde Mesut isimli Biletix personeli biletleri vermedi.Kart sahibi arkadaşımın kimliği yanındaydı,daha önce de bu şekilde en az 6-7 kere bilet almışlığım vardı.Fakat dün bu vatandaş ısrarla arkadaşın gelsin kendi alsın,kimlik olsa da sana vermem tarzı muhabbetler yaptı.Biletix'in satış sözleşmesinin bu şekilde olduğunu biliyorum.Fakat bugüne kadar hiç bu şekilde bilet teslim almamıştım.Kendi kredi kartımla arkadaşlarıma bilet aldığım zamanlar oldu,yine kendi kartımla kendime bilet aldığım zamanlar hiç kimlik gösterdiğimi hatırlamıyorum.Uzun süre tartışsak da sonuca varamadık.Pek fazla küfür etmeyen bir insan olan ben,Biletix'teki vatandaşın yedi sülalesiyle akraba oldum.Aynı şekilde eşi,dostu bilet alsa hiç sesini çıkarmadan verecek olan bu eleman; ısrarlı bir şekilde biletleri vermek istemedi.50 liram yanmış mühim değil.Maça ilk defa gelecek olan arkadaşıma da mahçup olmuş oldum.O elemanın bu kadar ısrarcı şekilde davranmasından dolayı Fenerbahçe'yi tutmadığını ve sırf ibnelik olsun diye yaptığını düşünüyorum ayrıca.Onun yüzünden voleybol maçımıza da gidemedim.Dünden beri sövmeye devam ediyorum.Madem kurallara uyulması gerekiyor,her zaman uysunlar o zaman!Kombinenin gözünü seveyim.Neyse sağlık olsun,maksat Fener'e gol olmasın...

Günün yorgun geçmesinden dolayı dışarıda maçı izleme iştahım da kalmadı.Zaten Fenerbahçe de farklı bir oyun oynamamış.Son haftalarda oynadığı futbolun aynısını oynamış.İç sahada böyle futbol oynamasına tabi ki hazmedemiyorum.Fakat bundan sonra iyi futbol değil de,ite kaka kazandığımız maçlar bekliyorum.Maçın özet görüntülerini izledim,1 tane gol pozisyonumuz yok.Güiza'nın kendinden beklenmeyecek şekilde attığı bir uzun şutla maçı 1-0 kazandık.Gaziantepspor'un pasif oyununun da işimizi kolaylaştırdığı görülüyor.3 maçtır kaleye gole kapatmak iyi de,sadece 2 gol atmak pek umut verici değil.Daum'un Emre'yi oyundan çıkarma hamlesi son derece yerinde bir hamleydi.Onu da ekleyip,haftalardır salladığımız hocamızın hakkını verelim.

Derbi havasına şimdiden girmeye başladık.Özellikle bu akşam Galatasaray puan kaybederse iyiden iyiye havaya gireriz.Fakat korkum; Daum'un Sami Yen'de takımı korkak oynatmasıdır.Her şeyin yeniden yeşereceği yada tamamen bitebileceği bir maç Galatasaray maçı.Şu aşamada beraberlik de kötü sonuç sayılmaz.Fakat Daum'un gemileri yakıp,takımı cesur bir şekilde oynatmasını umuyorum.

Kupa yarı finalinde oynayacağımız Manisa maçına motive olmak çok zor şu aşamada...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -