Yazan : steven_stiffler 11 Mart 2010 Perşembe

Yazı için son takımın belli olmasını bekledim.Az önce maç bitti ve Volley Bergamo,Scavolini Pesaro'yu 3-1 yenerek Final Four'a yükselen son takım oldu.

İlk maçı Scavolini Pesaro 3-1 kazanmıştı.Bugün ilk 2 seti kaybedince şanslarını zora soktular.Üçüncü seti alıp her ne kadar maça ortak olsalar da bu akşamki oyuna göre Final Four Volley Bergamo'nun hakkıydı diyebilirim.

Bizim maçı izleyemedim.3-0 biteceği çok bariz bir maçtı.Geçen Antu'da bir arkadaş bir espri yapmış,ismini hatırlamıyorum şimdi."Her hafta Ankaraspor'la oynuyor gibiyiz,her maç 3-0" demişti.Gayet hoş bir yaklaşım.Tek set kazanmamızın yeteceğini bilsek de yine de takım halinde maça asılıyoruz.Keşke futbol takımımız da böyle olsa hep...Bilirsiniz;futbolda şampiyonluğu garantiledikten sonra son hafta maçlarımızı mutlaka kaybederiz.(100.yıldaki Ankaragücü maçı hariç).Kızlar öyle değil,hep aynı istek,hep yüksek mücadele...Zaman zaman oyundan düşmeler oluyor.O setleri de geriden gelip az farkla da olsa kazanıyoruz.Bu akşam da o yüzden 20'nin üzerine çıkardık Odintsovo'yu.Yoksa 15-16 sayıyı aşamazlardı.

3 ve 4 Nisan'da Cannes'da yapılacak dörtlü final.Resmi sitemiz yine yanlış bilgi vermiş.Fenerbahçe'nin Bergamo-A.Novara galibiyle oynayacağını yazmış.Yanlış.CEV kuralı gereği aynı ülkeden iki takım Final Four'a kalırsa,birbiriyle oynuyor.Yani Asystel Novara ile Volley Bergamo oynayacak.Biz de ev sahibi Cannes ile oynayacağız.

Asystel Novara ligde Bergamo'nun epey gerisinde.İki takımın da çok üst düzey yıldızları var.İtalyan takımlarının bir noktası da; sonuna kadar direnmeleri ve mücadeleyi bırakmamaları.Ligde Asystel Novara 3-1 yenmişti Volley Bergamo'yu.Final Four öncesi 28 Mart'ta ligde tekrar karşılacaklar.Okuduğum kadarıyla çoğunluk Bergamo'yu favori görüyor.Ben aksini düşünüyorum.Ligde iyi bir konumda olmasa da Asystel Novara özellikle servislerde çok çok etkili olan,bence bireysel performansı daha belirleyici olan isimlere sahip.Benim favorim Asystel Novara.Gönül Scavolini Pesaro'yu isterdi.Gerek Skowronska faktörü olsun,gerek direnci daha kolay kırılabilen takım olması olsun.Vakıfbank'a kaybetmişlerdi grupta.

Bizim rakibimiz ise ev sahibi hedesiyle Final Four'da yer alan Cannes.Victoria Ravva gibi yılların tecrübesi bir oyuncuları var.Fakat takım olarak bizden iyi olduklarını düşünmüyorum tabi ki.Tek artıları seyirci faktörü olacak.Ne kadar ateşli bir taraftarı vardır,o da muamma...Ama çok ateşli taraftarı bile olsa en fazla 1 set almalarını sağlar.

Fenerbahçe-Novara finali bekliyorum.Finalin MVP'si de Gamova yada Flier olacaktır.

Kupa geliyor...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -