Yazan : steven_stiffler 14 Mart 2010 Pazar

Roman Pavlyuchenko'nun coşuşu aynı zamanda Tottenham'ın coşuşu oldu.Ara transfer döneminde takıma bir oyuncu alırsın,o adam coşar ve takımı zirveye taşır ya (Nobre-Fenerbahçe transferini örnek verebiliriz) ; öyle bir performans gösteriyor Pavlyuchenko.Yeni gibi,yepyeni bir sayfa açmış gibi...

Liverpool'da bir cacık olmayışı,bu yıl Man.City ve Tottenham'ın iştahını daha da kabartıyor.Tottenham özellikle istikrarlı bir şekilde iyi sonuçlar almaya başladı ve bir adım önde görüyorum ben CL vizesi için.Harry Redknapp yine formayı hak edene,Roman Pavlyuchenko'ya verdi.Roman da takımın kazanmasını sağladı.Defoe yine boş kaleye atmış bu arada...Defoe Türkiye Süper Ligi'nde oynasa,her golü boş kaleye atıyor diye eleştirilmez mi acep ? Bence eleştirilmemesi mümkün değil."Beleşçi" lakabı bile alır.Tottenham'ın ikinci golü ders verilecek tarzda bir gol.Futbol bu kadar basit oynanan bir oyun olsa,daha güzel olur.Bir kontra atak,ayağa basit paslar ve bizim futbolumuzdaki "illa ceza sahasına gireyim,bir 5 metre sürüp de vurayım" kaygısı olmadan vurulan bir şut.Gareth Bale sol açıkta mükemmel bir performans sergilemiş bu arada.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -