Yazan : steven_stiffler 28 Mart 2010 Pazar

Hayatımda ilk defa Pazar günü çalışmak durumunda kaldım.O da derbi gününe denk geldi.Şanssız bir insanım,biliyorum ki ; çocuğumun doğumu,düğünüm vs. olaylar hep derbi gününe denk gelecek.Bugün 30 dakika kaçırdım,ama yoldayken futbol adına çok şey kaçırmayacağımı da düşündüm.

Maçtan önce ne bekliyorsam,bugün maçta onu gördüm.Tek eksik Emre'ydi.Emre'nin olmaması çok önemli eksikti.Emre olsaydı bu kadar sakin bir maç geçmezdi.Emre tahrik edilecek,belki karşılık da verecekti.Emre'nin yerine oynayan Topuz da pek etkili görünmedi.Keşke bu derbiyi bir de Emreli izleme fırsatımız olsa...

Yorgunum ama keyfim gıcır.Teknik,taktik konulardan konuşasım yok.Zaten konuşmam da gerekmiyor.Rutindi evet.Fenerbahçe'nin Galatasaray'a karşı olan galibiyeti rutindi.Ama son maçlardaki etkisiz oyunu,1-0 maç alma,hatta uzaktan şutla maç alma gibi rutinlikler de vardı.Tabi derbilerde önemsizdir bu.Özellikle deplasman derbilerinde.3 puanı bileğinin hakkıyla al da ,nasıl alırsan al.

Ligimizin kalitesi bu.En iyi iki takımımızın oynayabildiği futbol bu.Maçın güzel olaylarından birisi tribünde onca taşaklı adamın bulunmasıydı.Van Basten,Hiddink,Löw,Hooijdonk gibi kodaman insanlar tribündeki yerlerini almıştı.Tabi gönül isterdi,süper bir derbi olsun.Futbol ziyafeti olsun.Hiddink etkilensin,Van Basten Hollanda'daki dayıoğullarına,akrabalarına,ahbaplarına anlatsın.Ama hep diyoruz ya; ligimizin kalitesi bu! Haaa onca taşaklı adamın yanı sıra amigo locasında Haluk Ulusoy da vardı tabi.Olmasa ayıp olurdu.

Golü bulanın kazanacağı bir maç olur diye düşünüyordum.Golü biz bulunca da çok rahatladım.Galatasaray pek etkili atak geliştiremedi.Gol de Rijkaard ofansif değişiklikler yaptıktan sonra,uygun bir zaman diliminde geldi.

  • Maçın en iyisi bence Andre Santos'tu.Keita'ya fazla fırsat tanımadı.Hücumda bulduğu boşlukları iyi değerlendirdi.Sahadaki mücadeleci futbolun,en göze çarpan oyuncusuydu bugün.
  • Giovani Dos Santos kendini yere atmaya iyi alışmış.
  • Tabi Keita'nın ölümleri de devam ediyor.Her maç ölen adam : Keita.
  • Volkan'ın kıçıyla topu kontrol etmesine kimse kulp uydurmaya çalışmasın.Futbolun güzellikleri bunlar...En azından Hakan Balta gibi attığı golden sonra rakip taraftara kol hareketi yapmadı Volkan.
  • Galatasaray'da Neill savunmaya sınıf atlatan bir oyuncu.Çok kritik müdahaleler yaptı.
  • Selçuk Şahin gözümde her zaman gerçek bir Fenerbahçelidir.Yetenekleri kısıtlıdır,haz etmem,sempatik bulmam.Ama Fenerbahçelidir,desteğim tamdır.Bu akşam Fenerbahçeliliğini pekiştirdi yine.
  • Ultra Süper yeteneğiniz Arda Turan'ın iyi oynadığı bir Fenerbahçe maçını söyleyin.
  • İlk yarı Vederson,maç boyunca ise Özer çok kötü oynadılar.Vederson ikinci yarı toparladı ama Özer hiç yoktu sahada.Özer'i çok seviyor,çok büyük umutlar besliyoruz.Fakat bu kadar kötü oynaması da üzüyor tabi ki.Alex de kötüydü bugün,yine bir iki güzel pasıyla günü kurtardı.
  • Haa şu da var.Sadece üst düzey mücadele vardı bugün sahada.İki takım da kazanmak,ama kazanamasa da kaybetmemek için sahadaydı.Böylesi mücadele gücünün yüksek olduğu bir maçta Alex ile Özer'in çok gözükmemesi yadırganmamalı.
  • Leo Franco Galatasaray'a gelen kötü kalecilerden sadece birisi.
  • Galatasaray'a golü atan Gerçek Fenerli oluyor ya; bu akşam yaptığı kurtarışla Volkan'ı da gol atmış gibi sayabiliriz.Her derbide yapıyor hemen hemen güzel kurtarışlar.Ama bu akşam yaptığı kurtarış çok başkaydı.
  • Epeydir böyle gerilimsiz derbi izlemiyorduk,garip geldi bana.Nasıl da alışmışız gerilmeye ?
  • Galatasaray'ın maç sonu için hazırladığı "Mustafa Ceceli - Kanaryam" şarkısı da elinde patlamış oldu.Aahahahaha bu da komik bir detay lan.
  • Sergen'in kupon yattı yine.Galatasaray bankoydu,kupona koymuştu ünlü düşünür Sergen Yalçın.
Ligde hiç birşey bitmiş değil.Şampiyonluk yarışı 4 takım arasında son haftaya kadar devam eder.Fenerbahçe de bu yarıştan galip çıkan taraf olur.

Bizlere yine bir derbi galibiyeti yaşatan futbolcularımıza sonsuz teşekkürler.Geçen akşam SporMax'te "Ezeli Rekabette Son 10 Yıl" programını izledim.Ulan 3 maç biz yeniyoruz,arada Galatasaray yeniyor.4 maç biz,arada onlar.İzlemesi büyük keyif.Seneye o programa eklenecek bir galibiyetimiz daha oldu.İzlemesi daha da keyifli olacak.

Şampiyonluk içiiiiin,Saldıııııır Fenerbahçeee!

2 Responses so far.

  1. ahah, son paragraf hakikaten çok ilgin ve çok keyif verici..
    seneye o programı yeniden hazırlayacaklar bugün küfretmiştir, "ulan bi kerede yenin fb'yi de reytingler iyice katlansın, gs'liler de izlesin şu programı"
    eheh..

  2. Ben de GS'li arkadaşlarıma aynı şeyi söylüyorum sürekli daha doğrusu soruyorum "Sizin Metin Oktay'ın yerine koyduğunuz bayrak adamınız Arda Turan neden Fenerbahçe maçlarında 3 kuruşluk top oynamaktan acizdir?" diye. Cevaplar haliyle kem küm şeklinde oluyor. Daha da genelleştirilirse, Arda ne yapmıştır ve ne oynamıştır kariyeri boyunca da Türkiye'nin en büyük futbolcusu olmuştur ben bilmiyorum. Bilen varsa bir zahmet bana anlatsın.

    Selçuk kadar kendi taraftarlarınca protosto edilen ve buna rağmen bu derecede işine gücüne bakan başka bir adam da yoktur herhalde. Bir de şöyle birşey var Selçuk konusunda. Hep hazır bu adam. 10 maç oynatmazsın, çıkar sürekli oynuyormuş gibi oynar, 5 maç oynatmazsın, çıkar yine oynar. Hep hazır adam. He bence FB ilk onbir adamı değildir, kadro derinliği için gerekli adamlardan birisidir ama takdire şayandır karakteri.

    Şu Keita'nın da kariyerinin sonuna kadar GS forması giymesidir temennim. İzler izler güleriz. GS kültürüne yakışan bir adamdır.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -