Yazan : steven_stiffler 8 Mart 2010 Pazartesi

Ne yalan söyleyeyim,bu hafta futbola doyamadım.Hiç maç izleyemedim,Galatasaray ile yapılan bayan basket maçını dahi kaçırdım.Üstelik salonun önünden geçip de içeri girememek ayrı bir dert oldu içime.Real'in Sevilla ile futbola doyurduğu maçı da izleyemedim.O yüzden Fenerbahçe - Antalyaspor maçında biraz futbola doyayım,3 puanı da biz alalım diye umuyordum.Son dönemdeki kötü sonuçları göz önüne aldığımızda lüks bir beklentiydi,onun da farkındayım.

Tek Lugano'nun dönüşü savunmayı toparlayabiliyor.Fenerbahçe gibi büyük bir camianın Lugano'nun varlığına endeksli olmaması için seneye Bilica'nın yerine iyi bir stoper alması şart.Antalyaspor açık oynamaya çalışan bir takım.Bunu ilk lig maçımızda,kupa maçımızda göstermişlerdi.Saracoğlu'ndan Diyarbakır'ın 1,Bursa'nın 3 puan çıkarması iştahlarını kabartabilirdi.Beklediğim oyun ile karşılık veremedi Antalyaspor Fenerbahçe'ye.Fenerbahçe de üst düzey futbol oynamayıp,skora bağlı oyun oynadı.Tipik Daum düşüncesi,lakin bu kez taraftar da razıydı sanki biraz.1-0 olsun,bizim olsun düşüncesini bile özledik son 1 ayda.Daum'u eleştirmekten haz etmediğimi defalarca belirttim.Ama eleştirmeden edemiyorum.Deivid madem ki oynayabilecek durumda,onca eksik varken neden oynatmadığını,neden fantezi peşinde koştuğunu hala çözebilmiş değilim.Deivid çok iyi değildi dün,ama en azından sağ kanatta Gökhan Gönül'le oynamaya alışık bir futbolcu Deivid.

Çift forvetli sistem,Fenerbahçe'nin Alex devrini kapadıktan sonra mutlaka geçmesi gereken sistem.1-2 yıl daha var buna.Ama bu tip Alex'siz maçlarda; bu Güiza'yla bu Semih'le çift forvet oynamak zorundayız.İkisi de çok formsuz maalesef hâla.Gökhan Ünal'ı 11'de düşünmek,Gökhan'ın istekli ve formaya aç olacak olmasını da hesaba kattığımızda mantıklı bir seçim olur.

Cristian sakatlıktan beri iyi oynayamıyor.Dün akşam yine vasattı.Fakat Emre öyle oynadı ki,Cristian'ın vasat oyunu başımızı ağrıtmadı.Gol pozisyonuna girdi,verilmeyen penaltısı da var.Emre dün akşamki maçın yıldızıydı.

Savunmanın risk almadan oynaması Antalyaspor'a pek gol şansı vermemesine neden oldu.Dün akşamki oyun umut vermedi.İlk 8 haftada iyi mücadele ederek 8 galibiyet almıştık.Son haftalarda ise göze hoş gelen futbolla sadece kupada Bursa'yı yenebilmiştik.Bu mücadeleci,yalın futbola razıyız; yeter ki yeni seri yakalayalım.

Fenerbahçe'nin olduğu her yerde her zaman umut vardır ve biz inanıyoruz.Gerisi futbolculara kalmış.

Bir son söz Mehmet Özdilek'e.Artistlikte sınır tanımayan bu hoca,dün akşam Cristian'a terbiyesiz gibisinden laflar söyledi.Lakin kendisi küfür ederken kameralara yakalandığını bilmiyor herhalde.Kâale alınacak birisi değilsin Şifo...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -