Yazan : steven_stiffler 13 Mart 2010 Cumartesi

Adam iştedir.Ya da önemli bir işi vardır.Maçı izleyemez.Akşam ahbaplarına sorar : "Maç nasıldı,ne kaçırdım?." Ahbabı,eşi,dostu anlatır.Adam çok şey kaçırdıysa üzülür.En azından golleri,tartışmalı pozisyonları merak eder.Özeti bekler,özeti izlemek ister.Bu akşam eve geldim.Mert sordu."Maç nasıldı kanka ?"

- "Bir Bilica'nın pozisyonu var,bir de Gökhan Ünal'ın direkten dönen kafası var.Gerisi itiş kakış." diye cevap verdim.Ben dışarıda maçı izledim.Mert maçı takip edemedi.Ben mi zaman kaybettim? Mert mi vaktini daha verimli değerlendirdi ? Karar veremedim.Öylesine saçma sapan bir maçtı işte...

İki korkak Alman hocanın maçıydı.İki takımın ortak noktası uzun zamandır alınamayan galibiyetlerdi.Fenerbahçe geçen hafta kazanırken bile korkak oynadı.Bu hafta ise eşeğin bir tarafına suyu kaçırdı resmen...Alex yokken çıkabilecek en mantıklı kadro sahadaydı bence.İç saha maçı olsa çift forvetle çıkılırdı.Ama deplasmanda genelde çift forvetle dikiş tutturamıyoruz biz.Bakıyoruz ; savunma ideal.Orta saha ideale yakın.Forvette ise formsuz Güiza ve Semih yerine formaya aç bir Gökhan Ünal var.

Gençlerbirliği'nde ise orta sahada ofansif yönü güçlü oyuncular var gibi gözüküyor.Tozo defansif oynuyor.Harbuzi,Vranjes,Sandro gibi adamlar ofansif ağırlıklı adamlar.Hadi Vranjes'in defansif yönü de var diyelim.Bu orta sahayı bu kadar korkak ancak Thomas Doll oynatabilirdi.Yanlış anlaşılmasın,Doll ligimizin kalitesine göre çok iyi bir hocadır.Lazio'da oynamışlığı olduğundan da sempati beslerim.Ama bu akşam hem Daum,hem Doll futbolun içine ettiler resmen.Uluslararası alanda İskandinav ülkelerinin birbirleriyle karşılaşmalarını hatırlattı bana maç.Alan razıııı,veren razıı...Taraftar mağdur.

Bilica sene başından beri ileri çıkıyor,sene başından beri rövaşata yapıyor.Bu akşam hediye gibi top önüne düştü.Sene başından beri ileri çıkmışsın,akılda pozisyonun ve golün yok.Bunu da atamazsan,kötü anılırsın.Gökhan Gönül için hep aynı şeyleri söylüyorum.Kimse bana orta yapmanın doğuştan gelen bir yetenek olduğunu söylemesin.Orta yapmak konusunda çok çalışsa,çok iyi ortalar yapabilir.Ama bir yandan da hak veriyorum.Takımda orta yapmayı bilen kanat oyuncusu yok ki! Belki biraz Uğur Boral...Vederson da istekli ama etkisiz.İlker Yağcıoğlu da öyleydi,selamlar olsun İlker abimize de...

Cristian son 1 aydır takımı eksik oynatıyor adeta.1 ay içerisinde 10 civarı maç yaptık.Cristian bir tanesinde verimli futbol oynamadı.Devre arası hiç yaramamış Cristian'a.Çok üst düzey bir oyuncu olmadığı ortada,fakat tam bir asker olarak görüyordum ben onu.Terayağından kıl çeker gibi kaptığı topları özlemedim desem yalan olur.Gökhan Ünal istekliydi,keşke Alex ile oynayabilseydi bugün.Emre takımın yine en iyi ismiydi.

"Fenerbahçe Alex'siz oynayamıyor" tezine şiddetle karşıyım.Alex gidince herşey tepetaklak olsun istemiyorum.Bu yüzden Alex'siz oynamayı da bilmemiz gerek her zaman.Fakat bu akşam gördüm ki; Alex'siz oynayamamayı bırak,serbest vuruş kullanamaz hale gelmişiz.Şampiyonluğun gittiğine inanmıyorum.Galatasaray'la Sami Yen'de yapacağımız maçı kazanmamız çok şeyi değiştirebilir.Bursa şampiyon olursa da üzülmem açıkçası şu saatten sonra.Çünkü şampiyonluğu hakettiğimizi düşünmüyorum.8 de 8 gibi bir başlangıcın ardından,şampiyonluğu hakedememek gerçekten üzücü bir durum.

Şampiyon olsak da,olmasak da şuna eminim: Artık Daum'u Fenerbahçe'nin başında görmek istemiyorum.Yavaş yavaş top oynayan bir Fenerbahçe de istemiyorum.Berabere giden maçın son 10-15 dakikası baskı kuramayan Fenerbahçe'yi ise hiç istemiyorum.

Düzenleme : Ulan başlığı 1-1 yazmışım,Canlıskor'dan hangi maça bakıyordum kim bilir ? :) Fotomaç'a çok salladım geçen,beddua aldım herhalde.Kusura bakmayın...

3 Responses so far.

  1. lkrsdn says:

    skor yanlış olmuş:)

  2. Adsız says:

    1-1 ?

  3. Geçen gün de gözümün önündeki USB girişini göremedim.Bu aralar bu moddayım,kusura bakmayın. :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -