Yazan : steven_stiffler 14 Mart 2010 Pazar

1997'de çıkmış Bundesliga'ya Hertha Berlin.O günden sonra kısa bir dönem de olsa Avrupa Kupaları'nda boy göstermiş,Bundesliga'da şampiyonluğa oynayan bir kulüp olarak hafızamda yer edinmiştir.Bu sezon başından beri kabus gibi günler geçiriyor.Atlatmak için yöntemler denediler,hoca vs. değiştirdiler.Fakat bir türlü kötü dönemi atlamadılar.Kadroları da aman aman kötü bir kadro değil.Her hafta düzelirler,ligden düşmezler diye bekliyorum.Her hafta daha da dibe batıyor sanki.26 haftada 15 puan topladı.Geçen sezon lig sonunda 63 puanla 4.sırada yer almış,bu sezon UEFA Avrupa Ligi'nde oynamaya hak kazanmıştı.Dün Nürnberg'e sahasında 2-1 mağlup oldu ve 6 puanlık maçı kaybetti.Taraftarlarının da surat ifadeleri korku içeriyor adeta.Artık ben de Hertha Berlin'in ligde kalacağına inanmıyorum.

Kalan Maçları :
Wolfsburg (D)
Dortmund (E)
Köln (D)
Stuttgart (E)
E.Frankfurt (D)
Schalke (E)
Leverkusen (D)
Bayern Münih (E)

Hertha Berlin'e şimdiden Bundesliga-2'de başarılar diliyorum...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -