Yazan : steven_stiffler 22 Mart 2010 Pazartesi

Pablo Armero ismini ilk Fenerbahçe gündemine geldiğinde duymuştum.Denk geldikçe izlerim Brezilya lig özetlerini.Kaliteli ve kendini farkettiren bir sol bek oyuncusu Kolombiyalı Pablo Armero.

Brezilya'da özellikle Santos'lu Neymar,Robinho ve Andre attıkları her golden sonra dans şovu yapıyorlar adeta.Bu da yine bir Santos maçında.Bu sefer gole sevinen Palmeiraslı oyuncular.6 numaralı oyuncu Pablo Armero kopmuş,dünya ile bağlantısını kesmiş,uçmuş resmen.

Sabahtan beri izliyorum ve gülüyorum,çok güzel bir video...Mutlaka izleminizi öneririm.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -