Yazan : steven_stiffler 14 Ocak 2010 Perşembe

Maç saatine hangi organımla baktıysam 20.30 diye aklımda kalmış.Maçı açtığımda 2-0 gerideydik.Küçük çaplı bir şok yaşadım.Şoktan ziyade bir şaşkınlık hissi vardı.Üstelik o esnada 3.sette de gerideydik.Önce savunmayı sertleştirdik.Sonra Gamova'ya yüksek toplar attık.Başa baş bir halde geçen 3.seti Frauke bitirdi.4.Sette baştan sona üstün oynadık.Savunmadaki öz verimize hayran kaldım.Nihan Yeldan zaman zaman kendini aşan toplar karşıladı.İpek Soroğlu formamız altında en iyi maçını oynadı.Bu seti de alarak skoru 2-2ye getirdik.Tie Break setinin büyük bölümünü geride geçmemize rağmen sonlara doğru toparlayarak maçı kazandık.Müthiş bir maçtı.Nihayet bize heyecan veren bir rakiple karşılaştık.Maç içerisinde çok güzel sayılar,çok güzel ralliler izledik.İki takıma da teşekkür etmek lazım bunun için.Dinamo Moskova gibi bir takım karşısında 0-2 geriye düşüp 3-2 maçı kazanmak müthiş bir duygu.Oyuncuların hepsini ayrı ayrı tebrik etmek gerek,helal olsun kızlar!

Taraftara da ayrı bir parantez açmalı.Müthiştiler.Özellikle 4.Sette inanılmazdılar.Bando da çok iyiydi.Tüylerim diken diken oldu zaman zaman.Maçta herşey vardı.Hırs,kazanma arzusu,taraftar desteği,azim ve zafer...Gurur duydum.

Bu kızlar bu kupayı Fenerbahçe'ye,Türkiye'ye getirecek! Tüm kupaları hakediyorlar.Helal olsun!

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -