Yazan : steven_stiffler 21 Ocak 2010 Perşembe

Howard Webb; PSV deplasmanında Deivid'i yok yere attığından beri sevmediğim hakem listesinde başları çeker.Geçen sene de Chelsea'yi yakan Ovrebo'yu eklemiştim yanına.Zaten ikisini karıştırıyorum sürekli.Kel olmalarından sanırım...İkisi de adam değil.

Tottenham akşam aman aman bir futbol oynamadı.Liverpool'un stresi,kazanma zorunluluğu vardı.Onları iyi değerlendiremedi Tottenham.Liverpool savunmasında Degen ve Kyrgiakos gibi iki yetersiz eleman olması da Tottenham için avantajdı.Haftasonu White Hart Lane'de Hull'ı yenememek, daha doğrusu kaleci Myhill'i geçememek Tottenham'a pahalıya mâl olabilir demiştik.O maçta 3 puan alınsa,dün akşam yenilmek gibi bir lüks oluşurdu.Alınamayan 2 puanın ardından Liverpool'a da kaybetmek sadece puan kaybı açısından dezavantaj olarak düşünülemez.Liverpool'un moral bulduğunu,yarışın içine daha fazla girdiğini net olarak söyleyebiliriz.Tottenham'ın verilmeyen bir golü var.Karar hatalı.Kaleciye faul olmadığını düşünüyorum o pozisyonda.Maçın sonunda Ngog'un kendini fasülyeden yere atmasına çalınan penaltı da aynı zamanda Tottenham'ın çalınan son umudu demek.Son iki maçta önce Myhill,sonra Howard Webb Tottenham'a darbe vurdu.Myhill'inki helaldir,Webb'inki ise tartışılmaz rezalettir.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -