Yazan : steven_stiffler 14 Ocak 2010 Perşembe

Güne Sound Of Silence söyleyerek başladım yine.Sabah evden çıktığımda nedense bu şarkı dilime dolanıyor.The Graduate'i izlediğimden beri gelenek oldu bende bu.Çok sevdiğim,bu olağanüstü müzikle başlayan filmin güzel bitmesinden kaynaklanıyor olabilir.Günü güzel bitirmek için bu şarkıyla,filme başlar gibi güne başlıyor olabilirim.Ne idüğü belirsiz bir ruh halindeyim yine...Not alma huyu edindim,ne görsem not alıyorum."Haaasss kalemim nerde?" moduna girdiğim bile oluyor.Bir kaçını da burada yazıyorum.

  • Resimdeki filmi önereyim ilk olarak.Futbolu seven,sporu seven insanlarız.The Blind Side da bunu konu alan bir film.Bir Amerikan futbolcusunun gerçek hayatından alıntı bir film.Elemanımızın adı; Michael Oher.Her iri ve şişman Michael'da olduğu gibi ona da "Big Mike" diye hitap ediliyor.Kendisi 1986 doğumlu ve aktif olarak Amerikan Futbolu oynamaya devam ediyor.Film yakın geçmiş zamandan yani...Sandra Bullock seksi hatundur,hoş hatundur da oyunculuğunu pek sevmezdim.Bu filmde kaliteli bir oyunculuk sergilemiş.İnsancıl tavırları ile de "Sen ne güzel insansın be Sandra!" dedirtiyor filmde.IMDB puanı da yüksekmiş,izlemeyen varsa izlesin.Duygulanmak iyidir.
  • Markete girdiğinde ne alacağını bilemeyen bir insan evladıyım.Pringles vazgeçilmezdir,her zaman yenilebilitesi vardır.Lakin söz konusu tatlımtrak şeyler olunca karar veremediğim oluyor.Şölen'in Biscolata Stars bisküvisini denedim geçen tesadüfen.Çok hoşlaştım.Alpella Harby'nin bisküvi versiyonu.Epey var paketin içinde,tatmin ediyor.Lezzeti de hafif ve denemeye değer.
  • Akşama Fenerbahçe'nin Bayan Voleybol Şampiyonlar Ligi maçıyla,Basketbol Euroleague maçı çakışıyor.Aman unutmayalım!Voleybolda nasıl olsa kazanıyoruz,azıcık ucundan göz gezdirip basketbol maçına dönmeyi düşünüyorum.
  • Voleybolda Azzerail Bakü,Eczacıbaşı Zentiva'ya yenilmiş akşam.Severim Bakü'yü,Valeriya Korotenko geçen yıl Fenerbahçe'nin şampiyonluğunda büyük pay oynamıştı.Çok da kaliteli liberodur.Futbol maçında kaleye koysan Volkan Babacan'dan daha çok top kurtarır.Özlüyoruz...
  • Daum iyi hoca,ligi bilen hoca tamam.Ama takıma her rakibe karşı aynı oyunu oynatmasını sevmiyorum.Sevemeyeceğim.Rakip kim olursa olsun,aynı oyunu oynuyoruz.
  • Chuck'ın 3.sezonu başladı,3 bölüm oynadı bile.Yvonne'u özlemek farz da Ajan John Casey'i bile özlemişim.Neyse spoiler veresim gelmeden bitireyim Chuck konusunu.
  • Afrika Kupası ne lanet bir kupadır.Togolu oyunculara yapılan saldırı ile zaten kirli başlayan bu kupa bahis oynayanların da son günlerdeki küfür ihtiyacını karşılıyor.Türk insanı söver.Küfürlü esprilere güler,küfürden haz alır.
  • Fenerbahçe taraftarı olarak yönetimden transfer bekliyoruz.Sabırsız bir transfer kitlesiyiz kabul.Erken transfer yapıp,oyuncunun takıma uyum sağlamasını hızlandırmak tabi ki hoş olur.Ama erken adam alamadık diye de panik yapmaya gerek yok.Elbet transfer yapılacak.Henüz vakit var.
  • Galatasaray Neill'i sezon başı bedavaya alamadı.Şimdi bonservis ile aldılar.Aynı şeyi Fenerbahçe yapsa gazetelerin olası manşeti "Fener'e XXX kazığı!" şeklinde olurdu.Bugün pek beklentilerimi karşılayan haber göremedim o yüzden yine.Yalnız HT Spor diye hatırlıyorum,güzel bir benzetme yapmış."Bedava mı sandın,para verip aldın" diye.Sevdim...
  • Yayın İhalesi muhabbeti başladı yine.Bence Digitürk bırakmaz yine ihaleyi.
  • Lazio-Palermo kupa maçı var akşama Ntv Spor'da...İlgilisine hatırlatılır.
Gününüz güzel geçsin...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -