Yazan : steven_stiffler 17 Ocak 2010 Pazar

Haftaya Man.City'nin 1 puan gerisinde giren Tottenham, City'ye oranla daha kolay bir maça çıkacaktı bu hafta.City formda Everton deplasmanına çıkacak,Tottenham sahasında Ligde kalma mücadelesi veren Hull ile karşılacaktı.

Şampiyonlar Ligi'ne kalma hedefi Tottenham taraftarlarında ciddi bir heyecan yarattı bu sene.Forumlardan takip ettiğim kadarıyla Spurs'ün ligi ilk 4 içerisinde bitireceğine emin olan taraftarları var.Şu anki gidişat da bunu gösteriyor.Ama bu tip hedeflerde her zaman alttaki takımlar çok kritik roller üstlenmiştir.Zirvedeki rakibi yenip puan olarak yaklaşabilirsiniz.Ama alttaki takımlara kaybettiğiniz puanlar takımı daha strese sokar.Çünkü arkadan gelen birileri mutlaka vardır.Tottenham da bu durumda şu an...İlk 4 gediklisi Liverpool alt sıralarda,yine puan kaybetti.Ama son haftaya kadar ilk 4 için mücadele edecek kadro yapısına sahip bir takım.Man.City şu an Tottenham'ın en ciddi rakibi gözüküyor.İkisi de benzer istikrarsız sonuçları alıyor.Ama kadro kalitesi City'yi bir adım önde tutuyor.Aston Villa çok iyi gidişat içerisinde ve bu ikiliyi uzunca bir süre zorlayacağa benziyor.

Hull zayıf takım.Kadrosunun Premier Lig düzeyinde olduğuna inanmıyorum.Birkaç oyuncu takımı sırtlıyor.Kimi zaman Bullard,kimi zaman Hunt,kimi zaman Geovanni.Menajer Phil Brown takımını haddini bilerek oynatıyor maçlarda.Dün yine böyle bir oyun oynayacağı belliydi.Ama Tottenham araya mutlaka gol sıkıştırır diye düşünüyordum.Hull maç boyu takım halinde gerideydi.Tam deplasmana beraberliğe gelmiş takım görüntüsündeydi.Ara sıra Geovanni ve Hunt ile pozisyon üretmeye çalıştılar.Maç boyu savunma yapan takımlar mutlaka rakibe etkili pozisyon verir.Hull da verdi.Özellikle 2 pozisyon var ki; Tottenham'lılara saç baş yoldurttu.Birini Defoe,birini Keane kaçırdı.Ya da Kaleci Myhill kurtardı mı desek bilmiyorum.Ama o golleri kaçırmak,kurtarmaktan daha zordu.Defoe ve Keane klaslarına yakışmayacak şekilde kaçırdıkları gollerle Tottenham'ın sahadan 1 puanla ayrılmasına sebep oldu.

Çarşamba günü Anfield'a gidiyor Tottenham.Çok zor maç olacak,Liverpool'un kazanmaktan başka çaresi tabi ki yok.Tottenham için 1 puan iyidir diyorum.Ama böyle Hull gibi takımlardan alınamayan puanlar oldukça ilk 4 zor gözüküyor.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -