Yazan : steven_stiffler 22 Ocak 2010 Cuma

Ligin 2.Yarısı bu akşam oynayacağımız Denizlispor maçıyla start alıyor.Her başlangıçta olduğu gibi yine bir heyecan var içimde.Yine Fenerbahçe'ye kavuşacak olmanın mutluluğu var.Rakibimizin de nefret ettiğimiz bir takım olması bizi ayrı bir hırslandırıyor.İnşallah bu hırs futbolcularımıza da yansır,bu akşam 3 puanı alırız.

Sen o formayı ıslat,
Mücadele et,
Yeter ki iste...
Biz hep olduk arkanda,
Oluruz yine
Yenilsen bile...

Vira Bismillah! Saldır Fenerbahçe!

2 Responses so far.

  1. tamchee says:

    Evet, aynen ama ben bu akşam Ali İpek haysiyetsizi için fark istiyorum..!!

  2. Adsız says:

    fark mark derken canı zor kurtardınız :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -