Yazan : steven_stiffler 23 Ocak 2010 Cumartesi

Vakıfbank ile birlikte bizi zorlama kapasitesine sahip iki takımdan birisi sayılan Eczacıbaşı'nın, en önemli silahı Mirka Francia olmadan sıradan bir takım olduğunu görmüş olduk bugün.Eczacı'nın zaten sayı yükünü çeken oyuncusu Mirka.Fenerbahçe'de Gamova gününde olmasa Osmokrovic iş bitiriyor.Seda iş bitiriyor,Eda iş bitiriyor.Yedekten gelen Alice iş bitirebiliyor.Eczacıbaşı'nda bu yok.Sadece Mirka var.Geçen sene Telekom'da da sadece Agüero vardı.Bu sene Vakıfbank Eczacıbaşı'ndan daha iyi bir takım bence.En azından kadroları daha iyi.

Mirka olmayınca kazanmak için kendimizi fazla sıkmamıza gerek kalmadı.Hoş Mirka olsa ne farkedecekti ? Sadece biraz daha sağlam tutmak zorunda olacaktık savunmayı.Ya da Eczacı bir 10-12 sayı fazla alacaktı.Setler yine bizim olacaktı.Osmokrovic oyuna iyi başladı,Gamova sessiz sedasız epey sayı aldı.Osmokrovic'e hayranlığım her gün artıyor.Savunması da çok gözüme batmaya başladı son zamanlarda.Önceden sadece hücum yönüne dikkat ediyordum ya da...Voleybolu çok derin analizler yapacak uzun süredir takip eden biri değilim.

Ligde 13.maçımızı da kazanarak yola devam ediyoruz.Sene sonuna kadar da böyle devam edeceğimizi düşünüyorum.Nihan'ın Neon formasını çok beğendim.Bu sene ilk kez giydi sanırım.Bu arada bu sezon Merve hariç her oyuncumuzdan yararlanıyoruz.Geçen sezona bakıyorum da ; kadromuz hakikaten çok üst düzey bir kadro değilmiş.Geçen sezon o kadroyla şampiyon olmak gerçekten çok büyük başarı.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -