Yazan : steven_stiffler 5 Ocak 2010 Salı

Müzik sektörümüzün garip,kendi deyimiyle 'Çılgın' insanı Sedat'ın Zeytinburnuspor'da futbolcu olduğunu az çok bilen vardır.Çoğunluğa göre antipatik bir insan Çılgın Sedat.Ben severim,mizahi geliyor bana.Hem damar hem de absürt şarkılar yapabilen birisi...Bir ara kafayı Ataköy'de katla,Tarabya'da yatla bozmuştu.3 şarkı yaptı bununla ilgili...

Eleman 33-34 yaşlarında Zeytinburnuspor'a transfer olduğunda epey espri konusu olmuştu.Oynuyor mu,ne kadar oynuyor bilmem.Zannetmiyorum oynadığını.Zeytinburnu'nun Gebze'deki maçında görememiştim kendisini.Bakmak aklıma gelmemişti daha doğrusu...

Alişan sahne adını kullanan Serkan Burak Tektaş'ı yıllar önce Televolelerde futbol oynarken görürdüm.Bir gün FM'de göreceğim hiç aklıma gelmezdi.İkilinin FM 2010 profilleri aşağıda :) Sedat'ın özelliklere Alişan'a göre epey iyi.Alişan'ın zaten profil yerlerde.Sedat da teknik falan o biçim.İkisi de ilginç insanlar vesselam...

One Response so far.

  1. Facchetti says:

    Hahahaha. Resmen komedi ya ama iyi yakalamışsın.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -