Yazan : steven_stiffler 4 Ocak 2010 Pazartesi

Lazio'lu olmanın da böyle zorlukları var.Başkan gıcık kapıyor diye,en iyi adamını bedavaya kaptırabiliyorsun misal.1983 Doğumlu Pandev daha önce Inter'in kadrosunda bulunmuş,alt liglerde kiralık oynadıktan sonra Lazio'ya verilmişti.(Stankovic transferiyle bir bağlantısı olabilir bu transferin,tam hatırlamıyorum açıkçası...)

Lazio'da yeteneklerini kanıtlayan Pandev, İngiltere'den teklifler almış ve adaya gitmek istediğini söylemişti.Açıkçası zamanında kendisine yol veren Inter'e döneceğini de düşünmüyordum.Ya Juventus yada Ingiltere Premier Lig takımlarından birine gitmeliydi bence.Tottenham'a da cuk oturur aslında.Tottenham'ın Keane'i satması gündemdeyken -çok üzülürüm buna- yerine Pandev düşünülebilirdi.Belki de düşünülmüştür tabi bilemiyoruz.

Eto'o Afrika Kupası'na gidecek.Yerine Pandev oynayacak.Başarılı da olacaktır,lige aşina futbolcu.Inter bu transferle kapı önüne koyduğu genç bir oyuncuyu,piştikten sonra bedavaya getirmiş oldu.Akıllı bir hamle yaptı kesinlikle...Lotito yüzünden gitti Pandev gibi babayiğit!

Sözleşme Haziran 2014'e kadar,Forma numarası ise 27 olacakmış.Hayırlı uğurlu olsun...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -