Yazan : steven_stiffler 14 Nisan 2012 Cumartesi

Uzun uzadıya yazmayacağım, zaten yazacak vaktim de yok. Ankara'da maçtaydım. Fenerbahçe'yi uzakta canlı izlemeyeli neredeyse 1 yıl olmuştu. Bize yedirmeyeceklerini bilsem de; gönlümden geçen ligi alalım, Türkiye Kupası'nda yine finalde kaybedelim; varsın dalga geçtiklerini zannetsinler. Özellikle bu sezon lig herşeyden önemli.

  • Son iki maçtır inanılmaz kötü oynuyoruz. Tamam kötü maçlarımız oldu ama son Antalya ve Kayserispor maçları en kötüleriydi. Play-Off öncesi bu futbol ümit vermese de kadrodaki oyuncuların karakterleri her umuda müsait.
  • Issiar Dia yokları oynuyor. Çok sevdiğim Dia'yı böyle etkisiz görmek hoşuma gitmiyor. Yine çok kötü diyemeyiz, ilk goldeki payını yadırgayamayız. Ama geçen sezon neler yapabileceğini görmüşken, bu sezon bir kere bile geçen sezonki performansını gösterememiş olması düşündürücü.
  • Kral'ın dönüşünü bekliyordum. Semih'i abim gibi severim, özlemişim. Oyuna girdi, katkısını verdi. Hatta turu getiren en önemli etken oldu. Yüzünün gülmesi yeter, umarım bizimle kalır.
  • Sow çok büyük bir reyizsin!
  • Bienvenu-Semih-Sow'lu düzen çok çılgıncaydı ve bana Kadıköy'de sıkıştığımız maçlarda kullanılabilir gibi geldi.
  • Aykut Kocaman'ın gönlünde yatan 4-3-3'ten vazgeçmesi; alternatif düzen olarak 4-4-2'yi tercih etmesi gerektiğini düşünüyorum. Bienvenu-Sow birbirini tamamlayan bir ikili gibi olacak sanki.
  • Gökhan Değirmenci hakkındaki "iyi kaleci" fikirlerim silindi gitti. İyi bir kaleciden ziyade, zayıf bir karakter.
  • 90.dakikada bile içimde en ufak bir ümitsizlik yoktu. Bu maçı kaybetmeyeceğimize emindim. Son dakika tribünden çıkanlar, Sow'un golüyle birlikte yerlerine geri döndüler. Onlar da Fenerbahçeli, ben de Fenerbahçeliyim.
  • Maçtan sonra takım otobüsündeki görüntüler efsane. Volkan'ın söylediği gibi; sevinmeyi hepimiz özledik. 
  • Yabo Dayıya selamlar.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -