Yazan : steven_stiffler 29 Ekim 2010 Cuma

Voleybol Dünya Şampiyonası'nın ilk maçında Olimpiyat Şampiyonu unvanlı, dünya sıralamasında en üstlerde bulunan (Yanılmıyorsam 3 yada 4. sıradalar) Çin Bayan Voleybol Milli Takımı'nı 3-1 mağlup ettik bugün. İlk seti kaçırdım geç kalktığım için. Tatilde uyunur. Cumhuriyet Bayramımız olan 29 Ekim günü tarihimizde ilk kez Çin karşısında aldığımız bu galibiyet güzel bir hediye niteliğinde oldu. Kötü oynadı diyebileceğim(iz) bir oyuncumuz olduğunu düşünmüyorum. Epey blok sayısı aldık, savunmada da hücumda da genel olarak üstündük ve skora da yansıttık bunu. Seda Tokatlıoğlu'nun önplana çıktığı bir maç oldu. Uzun zamandır oynadığı en iyi oyunlardan biriydi Seda'nın... Çin çok sıradan bir takım görüntüsü verdi bana. Hayatımda gördüğüm tek şişman Çinli, 1 numarayla oynayan Wang'tı. İyi oyuncu ama hakkını verelim. Yarın grubun favorisi Rusya ile oynuyoruz. Liderlik maçı olur. Rusya bir adım önde ama şansımız yaver giderse maçı kazanabiliriz.

Cumhuriyet Bayramı'mız tekrar kutlu olsun...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -