Yazan : steven_stiffler 11 Ekim 2010 Pazartesi

Karadağ Milli Takımı elemelere müthiş başlangıç yapmasıyla dikkat çekti. Ben de Karadağ kadrosunu inceleyince birşeye dikkat ettim. Kadroda tanınmayan çok fazla futbolcu var. Hatta Karadağlı ünlü futbolcu sayısı çok az. Ve bu kadroda golleri hep tek yıldızları Mirko Vucinic atıyor. Son İsviçre maçında attığı golden sonra donuyla objektiflere poz vermesi konuşuluyor. Karadağ'ı Nankatsu'ya; Vucinic'i de Tsubasa'ya benzettim. Hem kaptan,hem takımın gol yükünü çekiyor. Tüm takım oynuyor, başrolü Vucinic alıyor.
Karadağ'ın bu sürpriz çıkışı şüphesiz ki futbolun çekiciliğini arttırıyor bizler için. Tsubasa iyi güzel de ona eşlik edebilecek, ikinci yıldız görevi görecek olan; yani takımın Misaki'si olacak olan Jovetic'in sakatlığı olmasa Karadağ Milli Takımı çok daha ilginç olabilirdi.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -