Yazan : steven_stiffler 31 Ekim 2010 Pazar

Tottenham'ın önemli sorunlarından birisi Manchester United,Chelsea gibi takımlardan genellikle puan alamamak. Dün Manchester United Rooney'siz; Tottenham da ön liberosuz sahadaydı. Palacios'a taktım evet. Geçen senenin en istikrarlı oyuncusu. Bu sene Huddlestone'un yedeği. Huddlestone yok, oynayan Jenas. Redknapp Old Trafford'da orta sahanın ortasını Jenas ve Modric'ten kurarak riskli bir seçim yaptı. Biz de hala tartışırız orta sahayı Emre'yle Mehmet Topuz'la kursak ne olur diye... Tottenham maça iyi başlayan, tempoyu yüksek tutan, pozisyona giren takımdı. Bu süre zarfında Van der Vaart'ın topu direkten döndü. Bir kaç net pozisyon daha var. Ancak iyi oynayan bir takımın en büyük handikapı olan duran toptan gol yeme şanssızlığı Tottenham'ın yanındaydı. Vidic kafayla ağları havalandırdı ve skoru Manchester United lehine yaptı. İkinci yarıyı izleyemedim. Ancak Manchester United öyle bir gol atmış ki; nadir görülecek, hatta kolay kolay görülmeyecek türden bir gol. Düşürülen Nani ve Manchesterlı futbolcular penaltı bekliyor. Bu sırada Nani hâla yerde...Hakem devam deyince Gomes Nani'yi arkasında unutuyor ve topu yere kurup oyun kurmaya niyetleniyor. Bu esnada Nani çakalı kalkıp, topa vuruyor ve golü atıyor. Uzun tartışma sonucu hakem golü veriyor. Videosunu da ekleyeyim,YouTube açılmışken...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -