Yazan : steven_stiffler 7 Ekim 2010 Perşembe

1994 Dünya Kupası finalini hayal meyal hatırlıyorum ama futbolda tutkuyla takip ettiğim ilk dünya kupası 1998'te Fransa'da gerçekleştirilen organizasyondu. Babam yurtdışından yeni gelmiş; odama yeni bir televizyon alınmıştı. Kendime ait bir televizyonum vardı ve Dünya Kupası da başlamıştı. Büyük tutkuyla izleyip, beğendiğim oyuncuların isimlerini, forma numalarını ezberlemiştim. Christian Vieri de bu oyunculardan birisiydi. İtalya'yı çok sevmeme neden olan isimlerin en başında geliyordu. Lazio'da çok büyük izler bırakmamış olsa da; futbolda yeri benim için ayrı olan golcülerden birisidir. Dün Lazio ile idmana çıkmış; tesislerde çalışmış Bobo lakaplı Vieri. Klasik futbolcu demeçlerini vermeyi ihmal etmemiş. "Lazio bu sene çok iyi bir takım. Floccari çok iyi golcü. Lazio'yu çok özledim" gibi sözler söylemiş. Tekrar futbol oynamak ister misin ? sorusuna ise ; "Bu göbekle olmaz" diyerek esprili yanıt vermiş. Bu göbekle olmaz doğru ama; izlemeye doyamadığım oyunculardan birisidir. Özlüyoruz Reis...

3 Responses so far.

  1. Çok güçlüydü. Sol ayağıyla öldürüyordu. Gol atmak için iyi bir takıma ihtiyacı yoktu. Sadece çok iyi defans yapan çok disiplinli bir takımı tek başına sürekleyebilirdi.
    Onu hatırlamak bilşe harika.
    İzlemek ise anlatılmaz.

  2. Lenin says:

    Kralı ilerde Lazio'nun basında teknik adam olarak görebiliriz. Melissa Satta yıda götürüyo hacı keyıfleri gıcır

  3. Adsız says:

    melisa dövmesin milanlı cünkü

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -