Yazan : steven_stiffler 24 Ekim 2010 Pazar

Kötü gidişe derbi kazanarak dur demiş bir Everton ve Şampiyonlar Ligi'nde Inter'le olağanüstü bir maç oynamış Tottenham'ın karşılaşmasından beraberlik çıktı bugün. İlk yarıyı izleme fırsatım oldu sadece. Huddlestone'un yokluğunda Sandro'yu bekliyordum açıkçası. Redknapp Palacios'a eskisi gibi şans tanımıyor artık. Belki bir problemleri vardır, bilemiyorum. Ancak geçen yıl takımın en istikrarlı oyuncusuydu Palacios. Şimdi ise mecbur kalındığında oynatılan, 45 dakika dayanılabilen bir oyuncu konumunda. Bugün ikinci yarı yerini Sandro'yu bırakmış. Tottenham tek forvetli sisteme de iyice alıştı gibi gözüküyor. Yalnız Crouch tek forvet oynayınca; arkadan gelen Vaart ve Modric'e gol atma konusunda daha fazla yük biniyor. Zira Crouch güçlü forvet değil. Bitirici değil. Yapabildikleri kafayla gol atmak, top indirmekten ibaret... Yalnız durdurulamaz nitelikte bu özellikleri. Zaten sırf kafa vuruyor diye yıllarca üst düzey futbolun içinde olamaz. 17.Dakikada geldi Everton'ın golü... Milli Takımda 2.sol bek olan Baines kaydetti. Hemen golden sonra Twitter'a şu tweeti girdim;

Van der Vaart reyiiiz atar birazdan rahat olun
Yazdıktan 1,5 dakika sonra gol geldi :) İlginç oldu gerçekten, tahmin işlerinde pek başarılı sayılmam. Zaten bu da bir tahmin değil; hissiyat işiydi. Kurduğu baskı hemen meyvesini verdi ve Tottenham Vaart ile beraberliği yakaladı. İpleri eline alabileceğini, skor üretebileceğini düşündüm daha. White Hart Lane'de skor üretmekte çok sıkıntı yaşamıyor çünkü Spurs. Ancak ilk yarının kalanında pek başarılı olduğu da söylenemez. İkinci yarı nasıl geçti bilmiyorum. Ancak Redknapp mutlaka ikinci yarılarda çift forvete dönüyordu. Özellikle White Hart Lane'de. 3. Oyun değişikliği hakkını kullanmamış bugün ve Robbie ile Pavlyuchenko'yu maç boyu yanında oturtmuş. İç sahada beklenmeyen kaybedilen önemli 2 puan... Ancak Everton'ın da kötü bir takım olmadığı ve toparlanma sürecinde olduğu da ortada.

One Response so far.

  1. MuL€ says:

    twitterda demiştim bidaha dicem adam kahin beyler! tottenham yenemedi ama sağlık olsun :)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -