Yazan : steven_stiffler 18 Ekim 2010 Pazartesi

Futboldan -aslında hayattan- uzak sayılırım bu aralar...Haftasonu hiç bir maçı izlemedim. Hatta Azerbaycan-Türkiye maçını da izlemedim. Dün Federer-Murray maçını izledim,sardı o. Heyecansız, cansız günler yaşıyorum şu sıralar. Güzel olan tek şey; futbol aslında. Derbi haftası moda girmeye başladım biraz. Akşam Konyaspor'u yenersek biraz olsun moral depolayacağım.

Tottenham'ı izleme zevkinden bile mahrum kaldım bu haftasonu. Fulham maçları pek derbi havasında olmasa da Londra derbilerinden birisi sonuçta. Sandro, Gallas nihayet onbirde başlamışlar. Galibiyet isteyen Redknapp ikinci yarı Sandro'yu çıkarıp Lennon'ı almış. Goller tipik Tottenham golleri. Boş kaleye yenilen bir gol. Van der Vaart'ın kişisel yeteneği, attığı güzel şutu tamamlayan Pavlyuchenko ve tipik bir uzaktan iman gücüyle atılan bir Huddlestone şutu. Güzel sonuç. İnişli çıkışlı, istikrarsız bir grafikle başlayan Tottenham; şu an 14 puanla zirve mücadelesinin içinde...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -