Yazan : steven_stiffler 25 Aralık 2009 Cuma

Olayın iç yüzünü bilmeden sallamak istemem.Lakin çok üzüldüm Önder ile yolların ayrılmasına...Türkiye'de kaliteli stoper bulmak zorken,milli takım yıllardır Servet-Zan kazmalarına mahkumken Önder gibi efendi,çalışkan,elinden geldiğince oynayan,yedekliği sorun etmeyen bir futbolcunun Fenerbahçe'den gönderilmesi çok önemli bir hatadır.Özellikle ilk senesinde müthiş performans göstermişti Önder.Luciano ile stoperde uyumluydu.Sağ bek oynaması da ekstra bir artısıydı.Zico ile çok yıldızı barışmadı dediler.Galatasaray ile görüşmüş,Rusya yolunu tutmuştu.Aragones'in gelişiyle kendi cebinden para ödeyip Fenerbahçe'de kalmayı tercih etmişti.

Süper futbolcu,müthiş futbolcu diyemeyiz Önder için...Adam kaçırırdı.Çekimser oynardı.Ama kapasitesinin üstüne çıkabilen,kişilikli bir futbolcuydu.Fenerbahçe formasını üzerine yakıştıran bir futbolcuydu.Zaten geldiği günden beri,geçenlerde yaşadığı sorun dışında bir problemini hatırlamıyorum.Formda olduğu dönem milli takım formasını giyemedi en çok ona yanarım.O formayı o dönem üstüne geçirseydi,şimdi Servet'le ikisi oluştururdu muhtemelen milli takım savunma göbeğini.

Önder'i beğenen,seven bir taraftar olarak üzüldüm gönderilecek olmasına...Galatasaray'a gitse şu haliyle banko oynar.Muhtemelen de Galatasaray'a gider diye düşünüyorum.Devre arası olmadı,sezon sonu gider.Servet gibi çıkış yakalar."Keşke gitmeseydi" deriz.

Kazım gibi disiplinsizliği baş ağrıtan adamlar dururken,olan Önder gibi sessizlere oluyor işte...Futbolda bile böyle...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -