Yazan : steven_stiffler 14 Aralık 2009 Pazartesi

Serie A'nın ofansif futbol oynayan iki takımının mücadelesinden tek gol çıkt dün.Lazio haftalar sonra galip gelmeyi başardı ve kritik bir 3 puan aldı.Ballardini'nin bu maçta takımın başında olacağına ihtimal vermiyordum.Roma mağlubiyetinden sonra gönderileceğini düşünüyordum.Roma maçındaki iyi futbol mu tuttu acaba takımda ? Lazio taraftarı sabırsızdır,şaşırdım haftaiçi gönderilmemesine.Takımın bir hava değişikliğine ihtiyacı var.Firmani ile Del Nero'yu da hatırlamış hoca dün.Sağlam Lazio'ludur Firmani.

Lazio : Muslera - Siviglia,Stendardo,Radu - Lichtsteiner(86'Scaloni),Brocchi(18'Del Nero),Firmani,Kolarov - Meghni - Rocchi,Zarate

Genoa : Scarpi - Biava,Moretti,Bocchetti - Rossi,Milanetto(80'Zapater),Juric,Criscito - Mesto(46'Palacio),Sculli,Palladino

Sarı Kartlar : Criscito,Siviglia,Milanetto,Juric,Zarate,Biava,Moretti,Rocchi
Kırmızı Kart : 67'Bochetti

Gol : 39'Kolarov

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -