Yazan : steven_stiffler 6 Aralık 2009 Pazar

Sorunlu bir dönem geçiriyorum şu sıra,bir de üzerine bu futbol ve sonuçlar eklenince kendimi potansiyel kanser hastası adayı olarak görmeye başladım.Kötü bir dönem geçirmiş,buna rağmen haftaiçi Twente gibi iç sahada kolay yenilmeyen bir takımı yenmeyi başarmışsın.Savunmadaki önemli oyuncun Bilica da dönmüş,arkayı da sağlama almışsın bir nebze.Ulan niye düzgün oynamazsın ? Nasıl oynayamazsın ? Anlayamıyorum.

Emre'nin bu yıl ne kadar önemli bir rol üstlendiğini belirtmeye gerek yok.Emre ile bambaşka oynuyoruz.Belli ki sakatlıktan ötürü riske edilmedi,yumurta bir tarafa dayanınca oyuna alındı.Lakin yarım saat kaldığı oyunda bile Selçuk'tan kat be kat iyi oynadı.Selçuk'u özellikle geçen yılki iyi performansından ötürü her daim takım rotasyonunda görmek isterim.Bu yıl o kadar kötü oynuyor ki;6-7 yıldır nasıl bu formayı giydiğine şaşırmaya başladım.Selçuk düz oyuncu,Deniz düz oyuncu,birkaç düz oyuncu var.Fakat yerli oyuncular olmak zorunda kadroda ve bunlardan iyisi de pek yok.Emre iyileşince oynayamayacağını bilen Selçuk kendini göstermek için hiç bir çaba sarfetmedi.Aldığı her topu ezdi,öldürdü,mahvetti.Eskişehir zor deplasmandır her takım için.Özellikle büyük takımlara karşı ekstra motive oldukları 2 yıldır aldığı sonuçlardan belli.Kadrosundaki önemli eksikler ise dikkat çekiciydi.Doğa,Serdar,Ümit Karan gibi üç önemli oyuncusu yoktu.Sahadaki Alper ve iki gol atan Adem'i düne kadar tanımıyordum bile...Biz ise ideale yakın bir kadroyla sahadaydık.Tek önemli müdahale Selçuk'tu.Vederson sene başından beri istikrarla iyi oynuyor.Akşam sol bekte kötüydü.Andre Santos ise döküldü resmen döküldü.Önemli eksikleri olan,19 yaşındaki Alper'i bu maçta oynama cesareti gösteren Rıza Çalımbay'ın bir şansı da Selçuk-Andre-Vedo üçlüsünün berbat formuydu kesinlikle.

Maçın hakkı beraberlikti.Maalesef ki öyleydi.Takım dökülüyor,Eskişehir de fena oynamadı tamam.Lakin aman aman da bir futbol oynamadılar.Zaten sahadaki futbol çok çirkindi.Devre arası olsa da Man.City-Chelsea maçına baksam diye içimden geçirdim.Bu tip döküntü maçları genelde daha çok isteyen,araya golü sıkıştıran kazanır.Yine öyle oldu.Eskişehir temiz bir galibiyeti isteyerek,inanarak kazandı.

Hakem maçın genelinde iyiydi.Ama yaptığı kritik hatalar vardı.Maç 0-0ken çalınmayan penaltımız var.El Saka Lugano'yu bariz bir şekilde yere indiriyor.Bilica'nın gol öncesi pozisyonu faul.Ama korner kullanırken uyuyan futbolcuların hiç mi suçu yok? Var,bütün suç hatta.Rakibi iyi analiz edemeyen Daum'un hiç mi suçu yok ? Var.Sene başından beri her maç hakkımız yenirken ses çıkarmayan yönetimin de suçu var.Ama Fenerbahçe bunları bahane edemeyecek kadar büyük bir kulüp.Bunları konuşarak Eskişehir'in hakkıyla aldığı galibiyeti gölgelemek ayıp olur.

Bilica çok iyi; Lugano ve Cristian ise iyiydi akşam.Semih'i ise Fenerbahçe forması altında ilk kez bu kadar etkisiz izledim.İlk kez bu kadar saçma sapan işler yaparken izledim.Neyse ki kredisi büyük bizde; Güiza saçmalayacağına Semih'imiz saçmalasın...Çift vuruşu kaleye vuran Alex ise beni epey şaşırttı.Aklın nerede kaptan ? Takım içinde bilmediğimiz bir sorun var gibi gözüküyor.Lakin bu sorun öyle Brezilyalıların gruplaşması,şunun buna küsmesi,bunun buna tepki göstermesi gibi birşey değil.

Eskişehirspor taraftarı her zamanki gibi büyük maç olması dolayısıyla da çok etkiliydi.Bandoyla Arriba girmeleri Arjantin Ligi izliyormuşum havası verdi bana.Zaten o ligde oynanan futbol da çoğu zaman böyle sıkıcıdır.Eskişehirspor'u galibiyeti için tebrik ediyorum.İyi bir silkinmemiz gerek artık.

One Response so far.

  1. jeankier says:

    geçen sene eskişehir-bjk maçını bu tribünden izledim, acaip eğlenceliler.. bando falan süper

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -