Yazan : steven_stiffler 4 Aralık 2009 Cuma

Avrupa arenası olmasına rağmen Prostejov karşısında da rahat bir galibiyet bekliyordum.Oyuncularımız da bu psikolojiyle çıktılar maça."Avrupa arenası olması" psikolojisi ağır basmış olacak ki ilk set biraz tedirgin gördüm takımımızı.Bu yüzden de ilk set epey dengede geçti.Nihan ve Blom'un sakatlıkları vardı maçtan önce.Blom oynatılmadı.Nihan ise yine fedakarlık yapıp oynamak istemiş olsa gerek.Bence risk edilmese de olurdu.Songül'ü değerlendirebilirdi Jan hocamız.Nihan'ın hırsı ve isteğine ayrı parantez açmamız gerek.Takımdaki en hırslı oyunculardan birisi...Geçen sene Anja'nın hırsına hayran kalmıştım.Bu yıl da Nihan Yeldan'ı Eda Erdem ile birlikte takımdaki en hırslı oyuncular olarak gösterebilirim.İlk seti 25-18 alarak ikinci sete daha rahat başladık.Prostejov kadro standartının da altında bir oyun sergiledi.Yada sergileyemedi diyelim.Sadece blok yaparak bile 8-10 sayı aldık.Tekli bloklarla bile sayı aldık.Prostejovlu oyuncularda bir bitse de gitsek havası sezdim.Maç boyunca bugün ilk kez oynayan Glass'ın üzerine oynadık.Glass'ın etkisiz oyunu da epey işimize geldi.Az ekmeğini yemedik ilk iki sette.Üçüncü set rehavet kendisini gösterdi.Biraz yorgunluk da diyebiliriz.Ben bu yıl ilk defa Jan de Brandt'ın kadro rotasyonundan yararlanmamayı tercih ettiğini gördüm.Örneğin Frauke iyiydi tamam ama Naz'a da süre verebilirdi.Çiğdem'in üzerine oynandığı bölümlerde Songül'ü alarak hamle yapmayı denedi.Ligde her oyuncuya ufak tefek de olsa süreler veriyor hocamız.Bugün takımın gözle görülür yorgunluğunda,top öldürememe sorununda oyuna müdahale beklentilerim boşa çıktı.Üçüncü sette çok zorlandık.Sezon boyu yaşayacağımızı düşünüyorum bu 3.set rehavetini.Bu tip durumlarda da tecrübenin devreye girmesi gerekiyor.Gamova ve Osmokrovic'e,hatta Çiğdem'e büyük iş düşüyor.

3-0lık galibiyet alarak sürpriz olmasına izin vermedik.Şampiyonlar Ligi'ne de galibiyetle başlamış olduk.Taraftarımız da çok iyiydi,gidenlerin ayağına,sesine sağlık.Haftaya gruptaki en zor maçımızı Dinamo deplasmanında oynayacağız.O maçı alırsak güle oynaya lider çıkarız diye düşünüyorum.Maçın en güzel hareketi de Frauke'nin pasında müthiş bir smaç yapan Eda Erdem'in hareketiydi bence.Tekrarını izlerken bile keyif aldım...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -