Yazan : steven_stiffler 14 Aralık 2009 Pazartesi

İddaa'ya çok para basan bir insan değilim.En fazla 5 misli girerim.Bugüne kadar hiç 5 misli kuponlarımı tutturamadım.4 ve 3 mislilerde tutturduğum zamanlar oldu.En yüksek oranım 27 civarıydı.5 haftadır Fantazi üst kuponları yapıyorum ve 1 lira ile yatırıp,mutlu oluyorum.İlk hafta 12de 10 yaptım.Ondan sonrakilerde bu düzeye yaklaşamadım.

Bu hafta sonu yine misli kuponlarım yatmışken,1 lira verdiğim 124 oranlı bu kuponum coşmuş gidiyordu.Fransa Ligi'nden üst yakalamışlığın ve Villarreal maçının 90da üst olmasının ulaştırdığı nirvanada çok uzun süre kalamadım.Maçın başında Sevilla gol atınca üste gider diye bekledim,olmadı.0-1 bitti maç.1e 124 deli orandı be :)

Tekten yatmak bir yana,son maçtan yatmak ayrı bir koyuyor insana.Bir süre oynamayacağım bu oyunu.

Ferdi Tayfur'dan geliyor o zaman;
"Gece hayatım bitti,kadehi yere attım,beni kutlamalısın,İddaa'yı bıraktım..."

2 Responses so far.

  1. Unknown says:

    geçmiş olsun. iyi bilirim bu duyguyu. sırf bu yüzden tim cahill'den nefret eden bir insanım. son dakikada gol atıp paralarımı yedi adam:))

  2. futbol muhalifi,

    Teşekkürler.124 lira çok bir para değil,lakin şu an elime geçse işimi görürdü.Havadan 124 liraya kimse hayır demez gerçi :) Son dakikada çok daha yüksek kuponları yatanlar oluyor yine de,sağlık olsun...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -