Yazan : steven_stiffler 17 Aralık 2009 Perşembe

İngiltere Premier Lig'i bu yıl FM oyunlarındaki gibi geçiyor.FM serilerinde mutlaka potansiyelli bir takım sükse yapıp,ligde zirve yarışına dahil olur.Everton,Tottenham aklıma gelen ilk takımlar oyunlarda.Fakat gerçekte son yıllarda görüyoruz ki; Şampiyonlar Ligi'ne giren 4 takım standart.Arsenal,Chelsea,Manchester United,Liverpool.Arada farklı takımlar sükse yapsalar da; genelde ligi en iyi UEFA derecesi alarak bitirirler.

Bu yıl gidişat çok farklı.Chelsea,Arsenal ve ManU arasında geçecek gibi gözüken bir şampiyonluk yarışı var.Genç Arsenal'ı biraz daha şanssız görüyorum tecrübe faktöründen ötürü.İlk 4'e girmek için kapışan birkaç takımın olması ise EPL'nin izlenebilirliğini arttırıyor.Onlardan birinin Tottenham olması da duygusal açıdan mutlu ediyor tabi beni.

Tottenham,Aston Villa,City ve Liverpool arasında geçeceğini düşünüyorum 4.lük kapışmasının.Zaten şu andaki görünüm de bu yönde.Dün akşam Tottenham,City'yi 3-0 yenerek bu hedef doğrultusunda 3 puanı aldı.İçerdeki Stoke ve Wolves maçlarında kaybedilen puanlara yanarım.Tottenham iyi oynuyor,kadrosu ve hocası da bunun için biçilmiş kaftan zaten.Yenilse bile iyi oynuyor Tottenham.Biraz da şansı yaver gittiğinde galibiyetler peşpeşe gelebiliyor.

Defoe çok formda.Dün akşam yine fırsatçılığını konuşturan bir gol attı.İlk golde Kranjcar'ın fırsatçılığı var.City savunması iki golde de hatalı.Üçüncü gol ise EPL kalitesine yakışan bir gol.Kranjcar gelirken azbuz şüphem vardı ama adam uydu bu takıma.Arap saçtığı paralarla aldığı savunmacıların hatalarında ne düşündü merak ediyorum.City gibi üst sıra mücadelesindeki bir rakibinden kritik bir 3 puanı aldı Tottenham.City'nin gözden kaçan bir penaltısı var.

Üstüne basa basa "Ah ulan Stoke! Ah ulan Wolves!" demeden geçemiyorum...

Tottenham : Gomes - Corluka,Bassong,Dawson,Assou Ekotto (90'Bale) - Huddlestone,Lennon,Palacios,Kranjcar - Crouch,Defoe (90'Jenas)

Man.City : Given - Micah Richards,Onuoha,Toure,Sylvinho - Barry,Ireland,De Jong (71'Petrov),Robinho (60'Santa Cruz) - Tevez,Adebayor

Sarı Kartlar : Sylvinho,Palacios,De Jong,Kranjcar,Tevez

Goller : 37' ve 90' Kranjcar,54' Defoe

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -