Yazan : steven_stiffler 22 Nisan 2009 Çarşamba

Tottenham forumlarında gördüğüm bir haber bugün.Bir çok yerde de yazılmış çizilmiş.Harry Redknapp'ın Beckham'a istediği söylenmiş.Beckham'ın 2010 Dünya Kupası'nda İngiltere forması giymek için Tottenham'a gitme gibi bir düşüncesinin olabileceği yazılmış.

Beckham'ın futbolculuğuna genelde laf edilir.İmaj adamı olduğu,artist olduğu,futbolunun eskisi gibi olmadığı söylenilir.Benim gözümde bunlar mübalağadır.Zerre kadar Beckham sevmem.Artisttir evet.Fakat büyük futbolcudur,gittiği her yerde fark yaratır.

Bu Tottenham forması giymesi için belki de yeterli bir etkendir.Fakat mevcut kadroya baktığımız zaman ben Beckham'ı,Bentley yada Lennon'a tercih etmem.Sene başı Tottenham çok para harcadı,hedeflere ulaşılamadı sezon içerisinde.Çok uzağında kalmayı bırak,küme düşme potasını bile gördüğü oldu Tottenham'ın.

Beckham gittiği her yerin marka değerini arttırır.Fakat Tottenham zaten markadır.Beckham'dan çok daha büyük bir markadır.Kendisinin Tottenham'a çok önemli katkıları olmaz.Üstelik onun için Lennon yada Bentley'den vazgeçilirse Tottenham adına büyük zarar olur.Beckham için verilecek yüksek meblağları hesaba katmadım bile henüz.Bırakın almayın.Bırakın Arap şeyhi Man.City'ye alsın.Sportif başarı için Beckham yanlış bir hamle olur.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -