Yazan : steven_stiffler 6 Nisan 2009 Pazartesi

Önümüzdeki haftasonu müthiş bir futbol şöleni olacak özellikle benim için.Şampiyonluk yarışında var olabilmek için Sami Yen'den mutlak 3 puan almamız gerekiyor.Derbi havasını özlemişim.İki takım da kalitesiz futbol oynuyor bu sezon,ikimizden biri için artık yolu sonu olabilir.Derbilerde takımımın havasının başka olduğunu düşünerek,kim oynarsa oynasın favori olduğumuzu düşünüyorum.Metrobüsle geliyoruz!
Dünya Derbilerinden biri olarak gösterilen Roma derbisi de önümüzdeki haftasonu oynanacak.Saha ve seyirci avantajı bizde olacak.Lazio-Roma 11 Nisan günü saat 16.00'da...
11 Nisan günü saat 17.00'da White Hart Lane'de Tottenham-West Ham derbisi oynanacak.Kuzey Londra ve Doğu Londra ekipleri karşı karşıya gelecek böylece.İki takım arasında tansiyonu yüksek maçlar oynanır.Green Street Hooligans'da West Ham holiganlarının Tottenham için "Berbat taraftar,berbat futbol" sözünü söylediklerinden beri West Ham'a olan kılım 2 misli artmıştır.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -