Yazan : steven_stiffler 1 Nisan 2009 Çarşamba

Bloga girdiğim 25. İddaa konusu.Toplasan 2 yada 3 kuponum tutmuştur.Ama bugün tüyolar sağlam,erken kalkıp(Erken dediğim öğlen 12.30 gibi tabi) Mert Aydın'dan tüyoları aldım.

İlk tercihim Estonya'nın Ermenistan'a yenilmeyeceği tahmini.Çifte şans severim bu tip maçlarda...Garanti olsun,bizim olsun.

Yunanistan-İsrail alt bitmesi muhtemel bir maç.Yunanistan'ın içerde genelde üst biten maçları oluyor gerçi.Alt denemeye değer.

İtalya,Trapattoni'nin İrlanda'sını ağırlayacak.Kardeş kardeş oynasınlar,az gol olsun.

Fransa tahmini sağlam.Mert Aydın abimizden...Tüyolarına en çok inandığım insandır kendisi.Fransa 1-0 ya alır ya alamaz.2 fark atması zor.Handikap da varken Litvanya'nın atacağı 1 gol maçın seyrini değiştirebilir diyerekten 02 Çifte diyorum güzel oranıyla.

İskoçya İzlanda'yı oynadıkları 5 maçta da yenmiş.Eksiklerine rağmen yine yener.

Toplam Oran : 10,59

One Response so far.

  1. Alfredo says:

    pek umutlu değilim tutucağından ama yinede bol şanslar :))
    (ben yazdım ya bunu o kuponun tutma ihtimali kesin artar :D)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -