Yazan : steven_stiffler 9 Nisan 2009 Perşembe

Son haftaların formda takımı Liverpool'u,hemde Anfield'da devirmek önemli başarı.Bu başarının mimarı şüphesiz ki tam bir turnuva hocası olduğunu düşündüğüm Hiddink'in...Büyüksün Hiddink.Şampiyonlar Ligi'nde Chelsea'yi destekliyorum.Kırmızılı takımları oldum olası sevmem.

Resimler Sportsya'dan belirtelim.Liverpool tribünündeki Türk bayrağının resmini de bulan,gören biri paylaşırsa memnun olacağım.








One Response so far.

  1. Alfredo says:

    Sevgili Steven Stiffler,

    blogculuğa son verdim.Haberin,bilgin olsun.Futbolla kal...

    Alfredo di Stefano

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -