Yazan : steven_stiffler 11 Nisan 2009 Cumartesi

Blog aleminde AS Roma'lılar daha fazla diye düşünüyorum.Lazio'lu birkaç kişi var.Bugün maçı izleyemedim canlı olarak.Bir yandan ders,bir yandan sosyal faaliyet daveti,bir yandan da binanın merkezi uydu sisteminin arızalanması.1 haftadır beklediğim maçı izleyemeyince stres yaptım.Maçtan sonra gözüm Lazio'lu arkadaşlarımızın bloglarındaydı.Roma'lı arkadaşlardan,abilerden henüz ses çıkmamış bakalım.

Maçın başında attığımız 2 golden sonra Roma'nın saldıracak olması dolayısıyla farkı artırırız diye düşündüm.Zarate'nin golü jeneriklik olmuş özellikle...Bu maçın önemi çok başkaydı bizim için.Derbi olması,Roma'ya çelme takacak olmamız bir sezona bedel gibiydi.Erken attığımız gollerden sonra sinirler gerildi iyice.Roma'nın ilk golünü atan Mexes bildiğimiz Mexes'ti.Bir süre sonra yine saldırgan hale geldi.Sonucunda kırmızı kart kaçınılmazdı zaten.Dilerim yarın Emre de aynı duruma düşmez.


3-1'i bulduktan sonra şöyle bir 5'i bekledim.Skorun 3-2'ye gelmesi hayal kırıklığıydı. Kolarov'un tıngır mıngır yürüyerek attığı golle kapanışı yapması müthiş maçın son noktası oldu.
6 gol atılması,4 kırmızı kart çıkması,heyecanın en üst düzeyde olması dolayısıyla bu derbi gerçek bir Dünya Derbisi izlenimi verdi bugün.İnşallah yarın da aynısını izleriz,kazanın Fenerbahçe olması şartıyla tabi.

One Response so far.

  1. Adsız says:

    sonucu belliydi aynı gs fb derbileri gibi :)

    LAZIO muz çirkef roma oyuncularına karşın futbolunu sahaya en güzel şekilde yansıtmış ezici bir üstünlük sağlamıştır....

    Kolarov ve Zaratenin golleri bence maçın en güzel hareketleri olarak değerlendirilebilir...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -