Yazan : steven_stiffler 17 Nisan 2009 Cuma

Bu hafta erken yaptım kuponları.İkisini birden yaptım,açtım fonda da uğurlu iddia şarkımı.Her türlü batıl inanç içeren iki kupon değerlendirmesinde bulundum.

İlk seçimim Konyaspor-Sivasspor maçı oldu.Alt sıralardan uzaklaşmak için çabalayan Konya ile ciddi ciddi şampiyonluk kovalayan Sivasspor'un maçı alt biter dedim.İki takımın da temkinli oynayacağını,golü atanın maçı alacağını düşünüyorum.

Bielefeld-Bayern Münih maçında en az 3 gol olur dedim.Haydi olm Ribery-Toni diyor,hafiften de gazı veriyorum.

Wolfsburg-Leverkusen maçının da üst bitmesini bekliyorum.Fakat bu tercihte çok arada kaldım,alt olabilme ihtimali de düşük değil.Uzak durabilirsiniz.

Middlesbrough son şanslarını kullanıyor,kazanır muhtemelen.Yine de daha önce yakmış olmasının verdiği güvensizlik ile 10Ç oynadım.

Livorno-Parma,Serie B'nin güçlü 2 takımı...Beraberlik muhtemel sonuç,Hayri Hiçler hocamızdan bu tahmin...

St.Ettienne'de de hedef ligde kalmak,saha ve seyirci avantajıyla yenilmezler.

Real Madrid,Recreativo deplasmanından galip dönecektir.
Gelelim Pazar kuponumuza...Tottenham-Newcastle hissi bir yaklaşım ile 2-3 Gol oynadım.Takip edenler,az çok okuyanlar bilir genelde Lazio ve Tottenham'dan yatarım.

Utrecht-Heerenveen maçında en az 3 gol olur.İkisi de bol pozisyona giren takımlar,lakin forvetleri çok beceriksiz bu Hollanda takımlarının.

Roma-Lecce maçından gollü bir sonuç bekliyorum.Roma muhtemelen kazanacaktır,fakat Lecce'nin Mexes'siz Roma savunmasını aşıp en az gol bulacağını tahmin ediyorum.Üst iyidir iyi.

Marsilya,deplasmanda değil de içeride oynasaydı Lorient'i rahat yenerdi.Deplasman olması işi zorlaştırıyor ve alta yakın bir maç gibi geliyor bana.

Hertha Berlin-Werder Bremen maçında golcülere güveniyorum.Beraberlik kokan bu maç gollü geçsin,izleyenler ve kupon bekleyenler hoşnut olsun dileğimiz.

Betis-Sporting Gijon maçının da gollü geçmesini bekliyorum.En güvendiğim maç diyebilirim.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -