Yazan : steven_stiffler 31 Mart 2013 Pazar

Son Lazio değerlendirmemden dolayı çok güzel tepkiler aldım. Açıkçası beklemiyordum, blog işini de eski şevkle yapmadığımı her zaman dile getiriyorum. Dolayısıyla arada son hafta lig maçları da kaynamış oldu. Milli maç arasıyla birlikte 2 hafta gibi bir süre geçmiş olsa da; maçlarını yazıp arşivlediğim 3 takımın da maçlarını yazmayı ihmal ettim. Dün Lazio'yu ilk yarı izleyebildim. İkinci yarıyı ise özet halinde izledim. Ligde hedefinden iyice uzaklaşan Lazio, 3 hafta sonra kazandı.

Kağıt üzerinde Lazio'nun favori gösterilmesi kabul edilebilir ama puan durumuna baktığınızda Catania'nın da ligin flaş ekiplerinden olduğunu görebilirsiniz. Eğer dün kazansalardı, Lazio'nun üzerine çıkacaklardı. Mütevazı bir kadroyla, iyi sonuçlar aldılar. Sezonu iyi bir yerde bitireceklerini düşünüyorum. Lazio'da stoper sıkıntısı var. Fenerbahçe için büyük avantaj. Mevcut stoperleri de zaten ağır adamlar, bir de Lorik Cana'yı oynatmak durumunda kalıyorlar. Dün savunma hattı Gonzalez, Biava, Cana ve Radu'dan kuruluydu. Gonzalez'i hep Mehmet Topuz'a benzetiyorum. Haksız mıyım? Adamın oynamadığı mevki kalmadı. İlk yarının tamamını izledim. Lazio çok baskılı bir futbol oynadı. Onazi de bizim Salih gibi... Oynadıkça daha iyi oluyor, izlemek zevk veriyor. Lazio ve Fenerbahçe' yi gerçekten yapısal anlamda birbirine benzetiyorum. Hernanes'i Alex, Onazi'yi Salih, Radu'yu Emre, Gonzalez'i Mehmet Topuz ile eşleştiriyorum. Lazio'da dün Saha onbirde çıktı. İyileşen Klose'nin yedekte olması eyvallah da, formda Kozak'ın yedek başlaması bence sağlıklı bir müdahale değildi. Zaten Petkovic de farketti. Saha gerçekten formsuz, etkisiz. İlk yarıda Candreva atakları yöneten oyuncuydu. Lorik Cana da bir pozisyonda yaklaşık 50 metre top sürüp, iki adam çalımladı ki; sol kanattan Lulic koptu geliyor zannettim. Meğer yeteneksiz Cana'ymış. Top direkten döndü. İkinci yarıda Lazio'nun bireysel hatadan yediği gol var. Radu ağır kalıyor ve uzaklaştırmak istediği top Izco'ya çarparak ağlara gidiyor. Son 25 dakika Lazio'nun yine o korktuğum baskısı söz konusu olmuş. Mağlup duruma geçtiklerinde çok iyi bastıklarını her zaman söylüyorum. Son 20 dakika riskleri alan, golü arayan, sanki şampiyonluk maçıymış gibi baskı yapan bir Lazio oluyor. Üstelik oyunda hem Klose, hem Kozak var. Neticesinde önce Leggrotaglie'nin kendi kalesine attığı, sonra da Candreva'nın kazandırıp gol yaptığı penaltı var. Lazio 2-1 kazanarak Avrupa Ligi iddiasını sürdürdü. Şampiyonlar Ligi şansı ise çok düşük. Haftaya Derby Della Capitale...

Lazio : Marchetti, Gonzalez, Biava, Cana, Radu, Ledesma, Onazi (63' Ederson), Candreva, Hernanes (75' Klose), Lulic, Saha (62' Kozak)

Catania : Andujar, Leggrotaglie, Marchese, Bellusci, Alvarez, Izco, Lodi, Biagianti (86' Doukara), Gomez (78' Castro), Bergessio, Barrientos

Sarı Kartlar : Marchese, Ledesma, Lodi, Marchetti, Barrientos

Goller : 50' Izco, 79' Leggrotaglie (kendi kalesine), 81' Candreva (penaltı)

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -