Yazan : steven_stiffler 12 Mart 2013 Salı

Bu sezon da bir Lazio klasiğine dönüşecek mi diye merak ediyordum ama Petkovic bana umut veriyordu açıkçası. Ama yine olmuyor, yine olmayacak gibi... Lazio müthiş başladı, zirveye oynadı. Sonra yavaş yavaş vites düştü, hedef küçüldü. Şimdi o hedeften de sapıldı. Lazio bunu her sezon gelenek haline getirdi. Şampiyonlar Ligi hedeflemeye başlamışken, Avrupa Ligi potasından da düştüler bu hafta... Petkovic'in artık ligden çok Uefa Avrupa Ligi'ndeki mücadeleye önem verdiğini belirtmiştim. Ancak seneye de Avrupa arenasında olmak için en azından ligde ilk 5 içerisinde kalınmalı. Kupada da finale gelindi. Rakip Inter ya da Roma olacak. Avrupa Ligi için yine bir risk olacak yani...

Lazio bu sezon Fiorentina'ya karşı her iki maçta da gol atamadı. İkisinde de 2-0 mağlup oldu. Fiorentinalı Cuadrado'nun tek dilosu ben miyim merak ediyorum ? Adam çok iyi. Vargas'ın yaptığı çıkışı o da yapacak gibi gözüküyor ama Vargas'ın yapamadığı zirveye tırmanışı yapar mı bilmiyorum. Galibiyet golleri Jovetic ve Ljajic'ten. Ljajic'in frikik golü nefis. Ronaldo-Bale tarzı bir vuruş. Yeni moda da böyle frikik atmak... Fiorentina kalecisi Viviano'nun biraz şanslı da olsa, maçtaki başarısını es geçmek ayıp olur. Maçta Radu ve Dias'ın tartışması hoş olmadı. Radu takıma hırsıyla her zaman pozitif bir etki olmuştur. Fazla hırs bazen böyle tartışmaları da getiriyor elbet... Lazio bu mağlubiyetle haftalar sonra Avrupa kupaları çizgisinin dışına çıktı. Tek şansları iyi futbolları ve rakiplerle aradaki puan farkının uçurum olmaması.

Lazio : Marchetti, Pereirinha, Dias, Cana, Radu, Ledesma (69' Mauri), Ederson (46' Kozak), Gonzalez, Hernanes (57' Onazi), Lulic, Floccari

Fiorentina : Viviano, Tomovic, Savic, Rodriguez, Pasqual, Migliaccio, Pizarro, Valero (88' Sissoko), Ljajic (67' Llama), Cuadrado (86' Romulo), Jovetic

Sarı Kartlar : Hernanes, Dias, Gonzalez, Cana, Romulo

Goller : 20' Jovetic, 49' Ljajic

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -