Yazan : steven_stiffler 15 Mart 2013 Cuma

Bir hafta önce deplasmandaki iyi futbolumuzla zaten turu haketmiştik. O maçın 1-0 bitmesi Plzen kalecisinin başarısıydı. Seyircisiz maçlar çok çirkin olsa da, Plzen karşısında turdan emindim. Ancak tehlike elbette vardı. Plzen'in ilk maçta göremediğimiz meziyetlerinden ben de çekiniyordum.

Maçı izlerken yapılan yorumlara baktığımızda bir tedirginlik ve güvensizlik söz konusuydu. Ancak bence kötü başlamadık. Top bizdeyken oldukça istekliydik. Sorun yine topsuz oyundu. Sezon başındaki gibi topsuz oyunda çok verimsiz gözüküyorduk. Lakin mücadele 90 dakika boyunca iyiydi. Salih Uçan oyuna girer girmez pozitif etkisi kendini gösterdi ve peşinden bir de gol geldi. Salih golde hem pozisyonu hazırladı, hem de Alexvâri bir içeri koşuşla, Alexvâri bir dokunuşla bitirdi. İlk yarıda zaman zaman iyi pozisyonlar hazırladık ancak sonunu getiremedik. İkinci yarıda da 15 dakika kötü değildik. Golü yedikten sonra işi yine strese bağladık. Rajtoral iki maçta da en çok dikkatimi çeken oyuncu oldu. Söyledikleri gibi birkaç sene içinde Avrupa'nın önemli liglerinde görebileceğimiz bir futbolcu. Darida iki maçta da oyunda çok gözükmedi. Golü attıktan sonra da o kendine geldi. Maçın son bölümlerinde yaşadığımız stres bu sezon alıştığımız stresti. Kalecinin girdiği pozisyonda yüreğim ağzıma geldi. Oraya ışınlandığını düşünüyorum. Özellikle stres yaşadığımız bu dakikalarda birkaç kez yakaladığımız kontraatak fırsatlarını ise değerlendiremedik. Beşiktaş'ın bize 1 kere de attığını biz 2 kere de Plzen'e atamadık. Kontraatak konusunda çok beceriksiziz.

Çok değerlendirmeye açık bir maç olduğunu düşünmüyorum. İlk maçtaki oyunumuzla hakettik, dünkü maçın hakkı da beraberlikti. Neticede iki ayaklı bir tur, bir maçı değil; iki maçı haketmek zorundasınız. Fenerbahçe iyi-kötü; tarihinde ilk kez çeyrek finale çıktı. Bireysel performanslara bakarsak; Caner'in dün sahanın en iyilerinden olduğunu düşünüyorum. Gökhan Gönül de öyle. Kuyt yine istekli ama beceriksiz günündeydi. Volkan'ı abim gibi seviyorum ama şu hallerini aklım almıyor. Bir değil, iki değil... Salih Uçan gol attığında ise kendim atmışım gibi sevindim. Yüreğine sağlık çocuk...

Kura çekiminde istemediğim 4 takım var. 3 İngiliz, bir de Lazio'yu istemem elbette. Hislerim Benfica çıkacak diyor. Tahminlerimi de şöyle yazayım :
Tottenham-Basel
Lazio-Newcastle
Fenerbahçe-Benfica
Rubin Kazan-Chelsea

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -