Yazan : steven_stiffler 2 Nisan 2013 Salı

Kalan her maç final elbette ama içlerinde en rahat gözükeniydi bence Akhisar maçı... Akhisar'ı küçümsediğimden değil, futbolda kimseyi küçümsemem. Akhisar'ın ligin altında kadrosuyla çok iyi mücadele verdiğini düşünüyorum. Ancak kısıtlı yeteneklerle bize duran top harici gol atmalarını zor görüyordum. Kolay galibiyet olmadı elbette ama çok da zor olmadığını düşünüyorum.

  • Gekas çok çekinilecek golcü. Bence underrated oyunculardan birisidir. Almanya'da oynadığı dönem de çok beğenirdim. Ancak bu sefer etkisizdi. Tüm taktik de onun üzerine kurulduğu için, Gekas'ı kilitlemek yeterli oldu.
  • Mehmet Topuz'u sağ bekte de olsa izlemek güzeldi. Takıma çok fazla enerji ve dinamizm aşıladığını düşünüyorum. Son 2 sezonluk performansını bu sezon gösteremiyor olsa da, mutlaka takımda olması gereken önemli bir oyuncu.
  • Bekir-Egemen'e çok iş düşmedi. Gelen topları karşılamak yeterli oldu. Bekir'in bir pozisyonda yaptığı hata ise yine taraftarın gözündeki "hep hata yapan Bekir" imajını korumasını sağladı.
  • İlk yarının son 10 dakikalık bölümü hariç sergilediğimiz oyun beni tatmin etmedi. Ancak Lazio öncesi kötü oyun elbette kabul edilebilir.
  • Caner'in onbirde şans bulduğu zamanlar kötü oynaması kabullenemez. Stoch'un formsuzluğu, Krasic'in etkisizliği söz konusuyken forma şansı en yüksek isim Caner. Gel gör ki; onbir oynadığı zaman hiç formayı hakettiğini kanıtlamıyor. 
  • Caner demişken; taraftarın oyunu beğenmemesini anlarım ama ıslıklanma olayı gerçekten anlaşılabilecek gibi değil. Şampiyonluk yolu ıslıktan geçmez. Oyuncu ıslıklanmasının takıma bir şey kazandırdığını hiç görmedim. Caner'in saçma tepki vermesi de bonusu oldu. Hayırlı olsun.
  • Aykut Kocaman'ın oyuncu değişikliklerini yerinde buldum. Stoch'u da istekli buldum. Daha uzun bir maraton var, Stoch'tan faydalanabilirsek ekstra bir güç olur.
  • Sow-Webo süper ikili. İkisinin sahaiçinin yanı sıra, saha dışındaki ilişkisinin de iyi olduğu ortada. Saha dışı ilişkisinin de sahaya iyi bir performans olarak yansıdığını düşünüyorum.
  • Webo ayakla ilk golünü attı. Golden önce yaptığı kafa vuruşu yine çok iyi. Hani nasıl diyeyim, kafası biraz büyük diye mi bu kadar iyi vuruyor acaba ? Johnson'ın da kafası biraz iriydi, o da sağlam vururdu. Benim de kafam büyüktür.
  • Sow kaleye ne kadar yakın, gol o kadar yakın. Webo'nun yerine geçeli 5 dakika olmadan golü attı.
  • Orhan Şam'ın müthiş asisti özgüven açısından önemli.
  • Hakemin vermediği gol kararı yine rezalet. Kuponumu yatırması önemsiz. Ancak bugün MHK başkanının yaptığı açıklama da Fenerbahçe'ye olan ön yargının ispatı.
  • Saha dışı etkenlere çok takılmak istemiyorum ama maalesef bir gerçek var. Fenerbahçe'yi yine şampiyon yapmayacaklarını düşünüyorum.
  • Kalan maçlar içerisinde en zor olan bence Orduspor deplasmanı. Haftaya şu 3 puanı alalım, umutlar tazelensin.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -