Yazan : steven_stiffler 19 Ağustos 2012 Pazar

Tottenham futbolunu ve Premier Lig'i şaşırtıcı derecede özlemişim. Newcastle United'ın çok iyi bir kadrosu var. Hatta hemen hemen Tottenham ile başabaş bir kadrosu olduğunu düşünüyorum. Sürekli fark yaratabilecek bir Bale'leri yok. Tottenham'da ise Newcastle'ın forvetleri yok mesela... İki takım bu sezon sıralamada 4-5-6.lık için birbirleriyle kapışacaktır.

Andre Villas-Boas ve yeni transferler Tottenham taraftarı için sezon açılışına ayrı bir heyecan katıyordu. Tottenham maça 4-2-3-1 dizilişiyle başlayınca aklıma yine ister istemez Fenerbahçe geldi. Herşeyi Fenerbahçe'ye bağlıyor gibi gözüküyorum belki ama diziliş ve eldeki sistem aynı olunca insan ister istemez Tottenham'a imreniyor. Çok iyi başladılar yine maça... Harry Redknapp Tottenham'ı gibi başladılar. İki top direkten döndü. İkinci yarıda Demba Ba'nın şık golü geldi. Tartışmalı bir pozisyonda hakeme fiziki temasta bulunan Newcastle United çalıştırıcısı Alan Pardew anında oyundan atıldı. Maç başından beri yoklayan Jermain Defoe, ofsayt kokan bir golle eşitliği sağladı. Tottenham'da ilk onbirin sürpriz ismi bence Jake Livermore'du. Forma numaralarındaki değişiklikler ise gözden kaçmadı. Van der Vaart, geçen sezon Adebayor'un giydiği 10 numarayı giyiyor. Gareth Bale ise yıllardır giydiği 3 numara yerine bu sezon 11 numarayı giyiyor. Artık tam bir Ryan Giggs veliahtı sayılır. Hatem Ben Arfa'nın penaltısı galibiyeti Newcastle'a getirdi. Bence maçın hakkı beraberlikti.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -