Yazan : steven_stiffler 19 Ağustos 2012 Pazar

İngiltere Championship takımlarından Watford bu sezon çok iyi bir kadro kurdu. Menajerlik koltuğunda Gianfranco Zola oturuyor. İtalyan hoca transferde de ülkesine yönelerek Udinese'den kiralık oyuncular getirdi. Kalede yılların tecrübesi Almunia var. Forvetlerinde benim beğendiğim isimlerden olan Joe Garner ve ligin tecrübeli golcülerinden olan Chris Iwelumo var. Watford'un bu sezon ligin flaş takımlarından olacağını düşünüyorum. Takıma yeni katılan isimler arasında bir isim var ki; bu sezon boyunca kendisini takip edeceğim. Çek golcü Matej Vydra, Udinese'den gelen oyunculardan birisi. Watford'da 2 maça çıkan oyuncu, ilk maçında Lig Kupası'nda 120 dakika forma giydi ve galibiyet golünün asistini yaptı. İkinci maçında ise dün Crystal Palace karşısında oyuna sonradan girdi ve 90+4'te galibiyet golünü attı.

Bu sezon gözlerimiz Watford'un golcüsü Matej Vydra'da olacak.

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -