Yazan : steven_stiffler 2 Ağustos 2012 Perşembe

Yaz aylarını sevmemek için en büyük nedendir Fenerbahçe'den uzak kalmak... Çubuklu forma her zaman üzerindedir ama mabedin içinde değilsindir. Alex her zaman Alex'tir ama gözünün önünde değildir. Fenerbahçe her zaman 1 Volkan'dır ama uzaksındır işte. Nihayet o özlem bitti ve Fenerbahçe taraftarıyla, taraftar Fenerbahçe'siyle  kavuştu.

Yeni sezonda kombinemi yeniletemedim ve tüm sezon bunun üzüntüsünü çekeceğim. Uzun zaman sonra dün Fenerbahçe'nin yanında olabilenlere imrenerek baktım. Takımın bu duyguların hakkını ne kadar verdiği tartışılır. Lakin yerden yere vuracak düzeyde değil... Dün akşam sahada çok kötü bir Fenerbahçe vardı, kabul. Topa sahip ancak istediklerini yapamayan, mücadelesiyle geçen sezonu aratan bir Fenerbahçe izledik. Ben tabi ki Fenerbahçe'nin bu kadar ağır bir tempoda oynamasından hoşlanmıyorum. Ancak temponun zamanla yükseleceğini düşünüyorum. Sadece alışmamız lazım... Dünyanın en sabırsız taraftar topluluğuyuz belki de... O yüzden hocanın oturtmaya çalıştığı sistem bizi çok yoruyor.

Gözler yeni transferlerdeyken; özellikle Kuyt yıllardur bu takımın bir parçasıymış gibi oynadı. Egemen ısıran stoper, sağlam stoper ama aynı zamanda patlamaya hazır bir bomba. Mehmet Topal'ın gözle görülür meziyetleri kısıtlı, ondan ancak görünmez kahramanlıklar beklemeliyiz. İlk yarıda çok kötüyken, ikinci yarıda toparladı. Ziegler'i çok beğenen birisi olarak; Hasan Ali'nin dün akşamki performansının da idare ettiğini düşünüyorum. Gökhan Gönül etkisiz, Baroni etkisiz, Alex vasattı. Semih'i hep savunur desteklerim ama dün akşam yine ayakta duramayan bir Semih profili çizdi. Sow'a yapılan muameleden hiç hoşlanmadığımı belirteyim. Bu gözden çıkarmışlık hoş değil... 2 sene peşinden koşup transfer ettiğin, maksimuma yakın verim aldığın futbolcuya karşı hocanın ve bazı taraftar kesiminin bakışını hoş bulmuyorum. Mehmet Topuz geçtiğimiz iki sezon neredeyse alternatifsizdi. Artık forma pahalı.... Akşamki futboluyla da bende hep olan "Mehmet Topuz'dan iyi bir orta saha olur" ümitlerimi korumamı sağladı. Bekir hem iyiydi, hem skora katkı sağlayarak umutları taze tuttu.

İlk maçtan yapılan sert eleştirileri acımasız buluyorum. Fenerbahçe iyi ya da kötü futbolla Vaslui'yi Romanya'da geçer belki ama takımın acil transfer ihtiyacını da yönetimin çok gecikmeden karşılaması gerekiyor. İlk etapta stoper ve Emre'nin yerine orta saha tabi ki...

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -