Yazan : steven_stiffler 26 Eylül 2010 Pazar

Dışarıda olduğum için maçı izleme fırsatım olmadı. Tottenham'a neler oluyor bilmiyorum ama, geçen sezonu mumla aratacak bir sonuçla bitirecek gibi gözüküyor ligi. Geçen sezon vasat takımlara karşı boyun eğmeyerek ligi iyi yerde bitirmişti. Derbi niteliği de olsa West Ham vasat bir takım. Yakışmayan bir puan kaybı...

West Ham : Green - Gabbidon, Upson, Da Costa, Jacobsen - Dyer (42'Barrera), Parker , Boa Morte, Noble - Piquionne (64' Cole), Obinna (89' Kovac)

Tottenham : Cudicini - Hutton, Bassong, Corluka, Bale - Huddlestone, Jenas, Lennon (66' Keane), Van der Vaart (78' Giovani), Modric - Crouch (80' Pavlyuchenko)

Sarı Kartlar : Boa Morte , Cole
Gol : 29' Piquionne

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -