Yazan : steven_stiffler 27 Eylül 2010 Pazartesi

5 haftalık periyod sonuna baktığımda Lazio için üzüldüğüm tek nokta; Sampdoria maçındaki mağlubiyet doğal olarak. O maçta alınan mağlubiyet hiç hakedilmeyen bir mağlubiyetti çünkü. Ne gariptir ki ; o maçla lige 3 puanla başlayan Sampdoria kalan 4 maçında galibiyet yüzü göremedi. Lazio eğer o maçtan 1 puan alabilseydi, en azından 5.Hafta sonunda liderlik koltuğunda oturacaktı.
Lazio'nun oyun şablonu yukarıdaki gibiydi dün. Radu iyi bir bek. Fakat ofansif yönü ne Lichsteiner, ne de Kolarov kadar iyi değil. Stoper özelliklerinin de olması dolayısıyla hücuma istenen katkıyı sağlayabildiğini düşünemiyorum. Sakatlıktan yeni çıkan Garrido hazır değil demek ki; yedek kulübesindeydi dün. Radu çok iyi bir oyuncu, çok iyi bir potansiyel. Fakat stoperde daha başarılı bir kariyer sahibi olacağını düşünüyorum. Ancak Reja Biava ve Dias'ı tercih ediyor genellikle orada. Stendardo-Radu benim ilk seçimim olur. Orta saha çok sakat geldi bana maç başlamadan kadroya baktığımda. Defansif yönü olmayan Matuzalem arkada. Hernanes'in bireysel yeteneklerinden yararlanmak için onu hep önde oynatıyor Reja. Ledesma yedekken Matuzalem seçimi riskti. Geçen hafta gol atarak kendine gelen Floccari ile haftalardır yedek olan Zarate'yi tercih etti hoca forvette. Zarate de attığı şık golle galibiyeti getirdi. Floccari gibi Zarate için de attığı gol ekstra bir motivasyon getirecektir. Chievo ligde 4 haftada 3 galibiyet almıştı. Bu hafta ikinci yenilgisini, yine kendi sahasında aldı. Chievo'nun baskı yaptığı bölümlerde Zarate'nin yerine Ledesma, son dakikalarda ise Hernanes'in yerine Stendardo'yu oyuna alarak çok yerinde hamleler yaptı Reja. Lazio 5 maç sonunda 10 puanla, +2 averajla Inter'in arkasında 2.sırada. İtiraf etmeliyim ki; beklediğimden çok daha iyi bir başlangıç bu...

5 Responses so far.

  1. Lenin says:

    Kadromuz saglam stiff su kadro türkiyede banko sampıyon olur , gecen sezonda bakma ballardini takımı yonetemedi yaslı kurt reja sezon bası takımda olsaydı ılk 6 kesindi. bu sene ben kesin ilk 4 dıyorum harıka oynuyoruz.
    şampiyonluk neden olmasın ocak ayında takvıyelerle kalıtelı kadronun ustune harika oluruz, taş gibi takım oluruz , sence stiff şampiyonluk ?

  2. Hocam şampiyonluk hayal bence. İlk 4 çok iyi ve yeterli olur.

  3. R-J says:

    Lazio has good team, we will see if the squad is enough to be an alternative to Inter.
    Regards,
    transfersaqueneutral.blogspot.com
    (a blog about sport transfers)

  4. Lenin says:

    aferim lazio god team , transferlerle ilgili blogu var sanırım amcanın, inter yazmıs ona anlam veremedim , altenatif interide tutabiliriz heralde vesselam kardes takımdır destekleriz :)

  5. Adsız says:

    lazio 12 13 futbolcusu iyi kadro derin deil sakatlıklar cezalar durumunda sorun yasar ocak ayında transfer yapılmazsa ilk 4 de zor ama santa cruz gelıcek sanırım defansada takvıye sart

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -