Yazan : steven_stiffler 12 Eylül 2010 Pazar

Sezona Sampdoria mağlubiyetle başlamıştı Lazio. Bugün sahasında ilk maçına çıktı. Geldiği günden beri üçlü savunmadan vazgeçmeyen Reja, bugün savunmayı dörtlü kurdu. Üçlü savunma olunca; kanatlarda oynayan defansif özellikli oyuncuların sık sık ileri gidip gelmesi hücumdaki etkinliği arttırmasına rağmen; savunmada zaafiyet yaratıyordu. Özellikle Kolarov gidince savunmayı üçlü kurmak mantıksız. Lichtsteiner yine sağdan gider gelir ama Radu ve Garrido ileri geri yapabilecek özellikte isimler değiller. İlk yarı düşük tempolu, sıkıcı bir mücadaleye sahne oldu. İkinci yarı eski tüfeklerin ateşlenmesiyle Lazio 2-0 üstünlüğü yakaladı. Mauri ve Rocchi futbolu bırakana kadar Lazio'da kalması gerektiğine inandığım isimler. Hiç birşey yapmasalar bile yedekte otursunlar. İkisi takımın gerçek liderleri. Bir de saha içi liderliği eline geçirmeye çalışan Hernanes var. İyi manada söylüyorum bunu. Hernanes epey sorumluluk alıyor. Saha içi patronluğa üstlenmeye hazır gözüküyor. Olumlu işler yapacağa benziyor Hernanes.

Mauri eskiden Lazio'da 11 numara giyerdi bu arada. Geçen sezon 5'i alıp 11'i Kolarov'a verdi. Bu sezon ise 6 numarayla oynuyor. Totem mi acaba ? Rocchi'nin gol vuruşundaki ustalığı mutlaka herkes görmeli. Rocchi keşke biraz daha genç olsaydı. Biraz daha genç Lazio'ya gelseydi. Eski Laziolu Mudingayi'nin golü de güzel, top ip gibi gitti. Son dakikada genç Kozak'ın kazandırdığı penaltı çok sahte. Hernanes'in golü atması güzel ama o penaltı olmasa da olurdu. Galibiyet siftahı yapıldı, devamı gelsin...

Bu haftasonu Fenerbahçe'nin maçını izleyemedim. Bu akşam Lig Tv'de geniş özet yakaladım ancak çok tatsız,tuzsuz bir maç olması ; sevimsiz bir sonucun olması dolayısıyla yazma iştahım sıfır. O yüzden es geçiyorum...

3 Responses so far.

  1. Adsız says:

    zarate neden cıkarılıyor 46cı dakıkada onu anlıayamadım güzel oynamadı ama cıkmaması lazımdı. kadromuz kalıtelı gercekten garrido sakat sanırım oynamıyor

  2. Adsız says:

    romanın hali icler acısı 5 yedi okzler juventus keza ole 1 puanı var , milan onca ıyı transfere 2 yedi bu hafta fiorentinadan bahsetmıyorum bile genaoda ılk hafta kazandı bu hafta kaybetti inter gecen seneki gruntusunden cok uzak . sampdroiadA oyle gecen hafta kazandılar ama en az 4 tan atardı floccaride form dusuklugu var rocchi oynasaydı o macı alırdık yani sonuc şu ki su kadro şu futbol ilk 4 ün garanti olması lazım ocak ayındada santa cruzla lugano kesin gelicek bılıyorum daha güzel olucak

  3. Hala Madri says:

    http://www.goal.com/tr/news/444/italya/2010/09/13/2116405/dino-zoff-lazio-iyi-tak%C4%B1m

    reis ne derse o

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -