Yazan : steven_stiffler 27 Eylül 2013 Cuma

Lazio - Catania maçını izleyemedim. Açık kanaldan yayınlanan Chievo - Juventus maçını izleyebildim. Linkten maç izlemek zulüm bilirsiniz.

Lazio için 5 haftalık sezon başlangıcının özeti : kendinden güçlü takımlara yeniliyor, kendinden güçsüz takımları yeniyor. Geçen senelerde hep eleştirdiğim bir noktaydı. Juventus'tan, Milan'dan puan alıp; ertesi hafta Chievo'ya yenilebiliyorlardı. Bu sezon ise tam tersi bir başlangıç söz konusu. Haftasonu Sassuolo karşısında da aynı devam edebilecekler mi merak ediyorum. Sassuolo'nun Napoli'den aldığı puanla morali yerine geldi ve en azından iç sahadaki maçlarda kazanmak için oynamak zorundalar.

Lazio'da yeni transfer Brayan Perea da 70'de oyuna dahil olmuş. Ederson'un karambol goldeki fırsatçılığı ve zekası, Lulic'in Ronaldo'nun 2002'de Türkiye'ye attığı gibi sağ ayakla yaptığı pisburun ve Hernanes'in tipik gollerinden birini atması maçın önemli anları olmuş. Lazio'nun yediği gol yine savunma hatası. Serie A'da Inter çok da büyük olmayan kadrosuyla büyük oynamaya devam ediyor. Mazzarri büyük hoca. Gecenin akılda kalan bir detayı da Milan karşısında Bologna'nın 3-1'i koruyamaması ve Diego Laxalt'ın performansı.

Lazio : Marchetti, Cavanda, Ciani, Cana, Pereirinha, Ledesma, Onazi, Candreva (89' Gonzalez), Ederson (76' Hernanes), Lulic, Floccari (70' Perea)

Catania : Andujar, Alvarez, Bellusci, Spolli, Biraghi, Almiron (76' Tachtsidis), Guarente (58' Boateng), Plasil, Barrientos, Monzon, Petkovic (58' Leto)

Sarı Kartlar : Cana, Bellusci, Onazi, Barrientos, Alvarez

Kırmızı Kart : 60' Bellusci

Goller : 4' Ederson, 6' Barrientos, 39' Lulic, 90' Hernanes

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -