Yazan : steven_stiffler 21 Eylül 2013 Cumartesi

Lazio'da Felipe Anderson iyileşti ama hazır olmadığı için bu maçta oynatılmadı. Felipe Anderson izleme hevesiyle oturdum, Keita Balde izleyerek maçı bitirdim. Şunu söylemek gerekir ki; Lazio kağıt üzerinde çok üstün gözükse de sahada işler daha farklıydı. Legia taş gibi takım görüntüsü verdi. Bir sürpriz olmazsa bu ikili gruptan çıkar diye tahmin ediyorum.

Özellikle ilk yarıdaki dengeli oyun Legia lehineydi. Bir de eklemek lazım; Legialı taraftarlar her zamanki gibi müthişti. Az sayıda gelseler de, müthiş tribün yaptılar. Çocukluğumdan hatırlıyorum, Marek Saganowski Legia'daydı. Bu maçta baktım yine Legia'da... Hep burada devam etti zannettim ama şöyle bir geçmişine baktım, 7 yıl bir çok takımın formasını giyip 2012'de tekrar yuvaya dönmüş. Lazio'da haftasonu lig maçında Konko sağda oynarken, Cavanda solda oynamış bir de gol atmıştı. Bu maçta Cavanda sağda, Konko solda oynadı. Ederson'dan neler bekliyor Petkovic bilmiyorum ama ben Hernanes varken forvet arkasında Ederson'u izlemek istemiyorum. Sırf şu maçtaki Alex gelişi ve kafa vuruşuyla golü atması bile Hernanes'in 10 numara oynaması gerektiğini gösterdi. İlk yarıdaki dengeli futbol, ikinci yarıda Lazio üstünlüğüne yerini bıraksa da bu öyle Tottenham-Tromso maçındaki gibi ezici bir üstünlük değildi. Keita Balde'yi çok beğendim. Genç oyuncunun çocuksu bir duruşu var sahada. Ancak sürekli oyunun içindeydi. Golde yaptığı asist ise tek kelimeyle harikaydı. Çalımı, topu sürüşü ve müthiş ortası Laziolulara umut verdi. Bu tip maçlarda genelde gol atan Floccari bu kez sessiz kaldı ve Lazio, Aston Villa'ya sattığı Avrupa Ligi golcüsü Kozak'ı aradı. Legia'da sol kanatta oynayan Jakub Kosecki'yi beğendim. Zamanında Galatasaray'da oynamış olan Roman Kosecki'nin oğluymuş, yaşı henüz 23.

Lazio : Marchetti, Cavanda, Ciani, Cana, Konko, Onazi, Gonzalez, Hernanes (75' Lulic), Ederson (70' Ledesma), Keita Balde (83' Novaretti), Floccari

Legia Warszawa : Skaba, Broz, Rzeznicak, Junior, Bryzski, Ojamaa, Vrdoljak (70' Jodlowied), Furman, Kosecki, Radovic, Saganowski (68' Kucharczyk)

Sarı Kartlar : Ciani, Ederson

Gol : 53' Hernanes

Tozlu Sayfalar

Öne Çıkan Yayın

Verona ile Kasıp Kavurduk - FM 2017

Çoluk çocuk sahibi olacak yaşa geldim ama hala Football Manager geleneğini sürdürmekten büyük keyif alıyorum. Benim için bu geleneklerden...

Takip Ettiklerim

Kategoriler

Yazar Kafe

Translator

- Copyright © Serkan Özerik -